توضیح رئیس کمیسیون بهداشت مجلس درباره واکسن آنفلوانزا / قصد تخریب مجلس داشتند

گروه سیاسی الف،   3990704017 ۱۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: برخی موضوع دریافت واکسن آنفلوانزا توسط مجلس را با قصد تخریب مجلس برجسته کردند.

توضیح رئیس کمیسیون بهداشت مجلس درباره واکسن آنفلوانزا / قصد تخریب مجلس داشتند

به گزارش خانه ملت، حسینعلی شهریاری  رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: بنده در مورد صحت خبر دریافت این میزان واکسن آنفلوانزا توسط مجلس از رئیس سازمان غذا و دارو سوال کردم که وی ضمن تایید آن گفت واکسن آنفلوانزا بین تمام مراکز بهداشتی و درمانی توزیع شده است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این موضوع که باید واکسن دریافت می‌کردند، حرف حقی است اما بنده معتقدم باید ابتدا واکسن به اندازه کافی بین مردم توزیع می‌شد بعد به مجلس می‌دادند به این دلیل که فضاسازی علیه آن می‌شود و مردم تصور می‌کنند که نکند خون نمایندگان رنگین‌تر از آنها است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: البته ابتدا باید 2.5 میلیون واکسنی که قرار بود به زنان باردار و بیماران خاص داده شود توسط داروخانه‌ها بین آنها توزیع می‌شد بعد به مجلس می‌دادند، آن هم در شرایطی که از 16 میلیون واکسن درخواستی تنها کمتر از 2 میلیون داریم. بنابراین عجله‌ای نبود که در این شرایط سهمیه واکسن مجلس داده شود.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما باید به این نکته توجه کنیم که یک عده از این مجلس خوششان نمی‌آید و علیه آن فضاسازی می‌کنند بنابراین در این مقطع زمانی و با وجود این شرایط موافق دریافت واکسن آنفلوانزا توسط مجلس نبودم.