واشنگتن‌پست: نتانیاهو لباس‌های چرک خود را برای شستشوی رایگان به آمریکا می‌آورد

گروه جهان الف،   3990702190 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

منابع خبری گفته‌اند نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سفرهای خود به واشنگتن چمدانی حاوی لباس‌های کثیف را برای شستشوی رایگان به آمریکا می‌برد.

به گزارش فارس، یک روزنامه آمریکایی گزارش داده «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در هر سفر خود به واشنگتن، چمدانی حاوی لباس‌های کثیف خود را برای شستشوی رایگان همراه خود می‌آورد.

روزنامه واشنگتن‌پست نوشت: «بسیاری از سیاستمداران همه تلاششان را به کار می‌گیرند تا لباس‌های کثیفشان را از انظار دور نگاه دارند؛ اما برای نخست‌وزیر بنیامین نتانیاهو، مسئله تفاوت دارد.»

مقام‌های آمریکاییِ مطلع به واشنگتن‌پست می‌گویند نتانیاهو به خاطر به همراه داشتن کیف‌ها و چمدان‌های پر از لباس‌های کثیف در تمامی سفرهایش به واشنگتن، در میان کارکنان مهمان‌خانه رئیس‌جمهور آمریکا شهرتی به هم زده است.

آمریکایی‌ها این لباس‌ها را مجانی شسته و تمیز می‌کنند. این البته امتیازی است که برای سران همه کشورها در سفرهای واشنگتن در نظر گرفته شده، اما آنها به دلیل اقامت‌های کوتاه‌مدت و مشغله‌های کاری به ندرت از آن استفاده می‌کنند.

یک مقام آمریکایی که خواسته هویتش نامعلوم باقی بماند به این روزنامه گفت: «خانواده نتانیاهو تنها کسانی هستند که چمدان‌های پر از لباس‌های کثیف خودشان را برای شستشو به اینجا می‌آورند. بعد از چند سفر مشخص شد که این کار عمدی انجام می‌شود.»

این اتهامات، در ادامه فهرست طویلی از ادعاهای مطرح‌شده درباره فساد نتانیاهو قرار می‌گیرند که عمر سیاسی او را به خطر انداخته و باعث تظاهرات‌هایی ضد او در فلسطین اشغالی شده است.

نتانیاهو چند ماه پیش به دریافت هدایای شخصی از دوستان و پرداخت رشوه به رسانه‌ها متهم شده است. دادگاه رسیدگی به اتهامات نتانیاهو از ماه ژانویه مجدداً برگزار خواهد شد.