ادامه ترافیک در مسیرهای ورودی شمال/ یک‌طرفه شدن هراز و کندوان از فردا

گروه اجتماعی الف،   3990627053

رئیس پلیس راه مازندران گفت: شب گذشته شاهد ترافیک سنگینی در محورهای شمال بودیم که ورودی‌ها همچنان در مسیر شمال ادامه دارد.

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت ترافیک در محورهای شمال در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: از شب گذشته شاهد ترافیک سنگینی در محورهای شمال بودیم که ورودی‌ها همچنان در مسیر شمال ادامه دارد.

وی افزود: روزهای پایانی فصل تابستان است و همچنان ورودی‌های در مسیر شمال ادامه دارد که این موضوع ترافیک سنگین در مسیرهای ورودی شمال طی امروز و مسیر خروجی طی روزهای آینده را رقم خواهد زد که تاکید بر مدیریت سفر است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: باتوجه به این وضعیت و افزایش ترددها به‌منظور  تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه با توجه به پایان تعطیلات تابستانی، محدودیت های ترافیکی از ظهر روز گذشته 26 شهریور آغاز شده و تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۳۱ شهریورماه در محورهای مواصلاتی استان در دستور کار قرار دارد.

این مسؤول به ممنوع بودن تردد انواع موتورسیکلت در محورهای شمال اشاره کرد و اضافه کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج ـ چالوس همچنان ممنوع است.

قدمی بیان کرد:  تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای جمعه ۲۸، شنبه۲۹، یک‌شنبه ۳۰ و دوشنبه ۳۱ شهریورماه تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روزهای اعلام شده تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است، یادآور شد: تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ۲۷، جمعه ۲۸ ،شنبه ۲۹، یک‌شنبه ۳۰ و دوشنبه۳۱ شهریورماه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روزهای جمعه ۲۸، شنبه ۲۹ ، یک‌شنبه ۳۰ و دوشنبه ۳۱ شهریورماه تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۹ روزهای اعلام شده تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه است خواهد بود.

این مسؤول یادآور شد: تردد تمامی تریلرها و کامیون‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روزهای جمعه ۲۸ و دوشنبه ۳۱ شهریورماه از مسیر شمال به جنوب محور سوادکوه ممنوع است.

قدمی خاطرنشان کرد: اجرای همه این  محدودیت‌ها درصورت افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

وی در پایان گفت: تاکید ما به همه رانندگان رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سفرهای غیرضرور است.