جزئیات بخشش شهریه دانشگاه پیام نور

گروه اجتماعی الف،   3990626162

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل از بخشیده شدن شهریه دانشجویانی که قبل از سال ۹۷ ثبت نام کرده‌اند خبر داد.

محمد فدائیان بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: به منظور مساعدت به دانشجویانی که قبل از سال ۹۷ ثبت نام نموده و به‌دلیل داشتن بدهی مالی به دانشگاه مراجعه ننموده‌اند، کلیه بدهی ترم‌های عدم مراجعه، بدون احتساب در سنوات لغو گردیده و شهریه آنها بخشیده می‌شود.

وی افزود: هدف دانشگاه پیام نور این است هیچ دانشجویی به دلیل داشتن محدودیت‌های مالی از تحصیل محروم نشود و تمام تسهیلات مالی دانشگاه نیز بر همین اساس است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل بیان کرد: دانشگاه پیام نور با چهار بانک و موسسه مالی اعتباری قرارداد همکاری دارد تا دانشجویانی که در تنگنای مالی قرار دارند را در قالب اعطای وام زیر ۲ درصد تحت پوشش قرار دهند.

وی در خصوص برگزاری کلاس‌های ترم پیش رو نیز اظهار داشت: روند برگزاری کلاس‌های دانشگاه پیام نور مانند سایر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور وابسته به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است و این ترم با تصمیم این ستاد به صورت غیرحضوری و نیمه حضوری برگزار خواهد شد.

فدائیان به تعداد ثبت نام داوطلبان ورود به دانشگاه برای نیسمال جدید نیز اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه اقبال عمومی برای ثبت نام در دانشگاه پیام نور بسیار خوب بوده و در چند سال اخیر روند افزایش جمعیت دانشجویی مثبت بوده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت: مهلت ثبت نام در دانشگاه پیام نور بر اساس سوابق تحصیلی تا هفتم مهرماه می‌باشد و داوطلبان جهت ثبت نام می‌توانند به سایت سازمان سنجش و آموزش عالی کشور مراجع نمایند.