دلایل موفقیت کسب و کار های مختلف؛ با اخذ گواهینامه ایزو

گزارش بازرگانی،   3990626131

احتمالا تا به حال پیش خود فکر کرده اید که چرا برخی از افراد برای دریافت گواهینامه ایزو اقدام می کنند و به دنبال اخذ ایزو می روند! آیا میدانید دلیل موفقیت بسیاری از کسب و کار های مختلف کسب همین مدرک است؟ اگر می خواهید بیشتر با این مدرک آشنا شوید، با ما همراه باشید. همانطور که می دانید یکی از دلایل موفقیت کسب و کار های مختلف، کاهش هزینه ها و در نتیجه افزایش سود حاصله است. جالب است بدانید اخذ ایزو تا حد بسیار زیادی موجب کاهش هزینه ها می شود. در واقع وقتی کسب و کار ها این مدرک را دریافت می کنند، (فرقی نمی کند در چه زمینه ای باشند) تا حد زیادی با استاندارد های جهانی یا بین المللی نزدیک تر می شوند.

به عبارت دیگر با اخذ ایزو ارزان و معتبر ، آن ها تاییدیه ای دریافت می کنند که لازمه ی آن ارتقای کیفیت و کارایی محصولات یا خدمات و یا لوازم و ابزار آلات آن ها است. این گواهی بعد از اینکه کسب و کار ها به حد استانداردی مشخص نزدیک شدند، به آن ها اعطا می شود. بنابراین سطح کیفی و کارایی محصولات به حداکثر خود رسیده و هزینه های تمام شده به حداقل خود کاهش پیدا می کند. در چنین موقعیتی می توان بعد از گذشت چند ماه، شاهد افزایش چشمگیر سود حاصله بود. یکی دیگر از دلایل موفقیت کسب و کار های مختلف این است که از سایر رقبا پیشی گرفته و در رقابت با آن ها پیروز میدان شوند.

گواهینامه ایزو

اخذ گواهینامه ایزو موجب افزایش کیفیت و بهره وری بیشتر می شود. در واقع یکی از دلایل رقابت و منحصر بفرد بودن نسبت به سایر رقبا، افزایش کیفیت و مرغوبیت است. همانطور که می دانید این مدرک موجب افزایش کیفیت و کاهش هزینه ها می شود. در نتیجه مشتریان بسیاری را به سمت برند تجاری جذب کرده و در نهایت موجب موفقیت کسب و کار و یا رونق آن می شود. برای توضیح بیشتر باید گفت در دنیای رقابت و تجارت برای اینکه موفق باشید باید به سراغ مسائلی بروید که سایر رقبا به آن فکر نمی کنند و از آن استفاده نمی کنند. بنابراین اگر شما هم می خواهید کسب و کار خود را رونق بدهید و به گونه ای عمل کنید که از سایر رقبا موفق تر باشید، بهتر است هر چه سریع تر به سراغ دریافت این گواهینامه بروید و برای اخذ آن اقدام نمایید.

تاثیرات چشمگیر گواهینامه ایزو برای کسب و کار ها

آیا میدانید گواهینامه ایزو چه اثری بر کسب و کار ها می گذارد؟ آیا تا به حال پیش خود فکر کرده اید چرا برخی از کسب و کار ها در عرض مدت کوتاهی شهرت بالایی پیدا کرده و خیلی زود محبوبیت بالایی در بین مشتریان پیدا می کنند؟ پاسخ تمام سوالات به نحوه ی عملکرد آن ها باز می گردد. در واقع دیگر نمی توان با شانس و احتمالات پیش رفت و امروزه بر همه ثابت شده است که دنیای تجارت، دنیای حساب و کتاب دقیق است. برای اینکه افراد بتوانند در این زمینه موفق شوند، بهتر است پیش از هر چیز حساب و کتاب دقیقی داشته باشند و به راه های موفقیت فکر کنند و بر همین اساس عمل کنند.

گواهینامه ایزو

یکی از راه های دقیق و قطعی موفقیت کسب و کار ها، مربوط به اخذ گواهینامه ایزو است. جالب است بدانید بیش از 75 درصد از مشتریان به سراغ کسب و کار هایی می روند که این مدرک را از پیش دریافت کرده اند. زیرا این مدرک به عنوان تاییدیه ای بین المللی و جهانی شناخت هشده است و هر فرد در هر جای دنیا هم که باشد، با دریافت آن باید یک سری استانداردهایی را رعایت نماید. به عبارت دیگر می توان گفت مشتریان اعتماد بیشتری به این مدرک داشته و به سراغ افرادی می روند که بر اساس استاندارد های جهانی عمل می کنند.

به همین دلیل می توان به این نتیجه رسید که اخذ گواهینامه ایزو موجب افزایش جذب مشتریان و در نتیجه اعتماد بیشتر آن ها و افزایش فروش می شود. همچنین خود این مشتریان نیز می توانند در نقش بازاریاب و یا تبلیغات عمل کرده و مشتریان دیگری را به همین سمت جذب نمایند. پس اخذ ایزو در نهایت موجب پیشرفت، ترقی و موفقیت در دنیای تجارت میشود. باید بدانید که فرقی نمی کند شما در چه زمینه ای کسب و کار داشته باشید، کوچک باشد یا بزرگ، خرد باشد یا کلان، دریافت این مدرک خالی از فایده نخواهد بود.

اگر میخواهید از این بابت اطمینان بیشتری حاصل کنید، به سراغ شرکت هایی که گواهینامه ایزو را دریافت کرده اند بروید و میزان پیشرفت آن ها را از زمان دریافت این مدرک اندازه گیری کنید. احتمالا با نتایج شگفت انگیزی مواجه خواهید شد. اگر شما هم به دنبال پیروزی از سایر رقبا در دنیای کسب و کار هستید، بهتر است هر چه سریع تر برای دریافت این مدرک اقدامات لازم را انجام دهید. ممکن است ابتدا هزینه هایی را برای شما در بر داشته باشد، اما در دراز مدت سود کلان را برای شما به ارمغان می آورد.

گواهینامه ایزو

نحوه اخذ ایزو معتبر

توصیه می شود به سامانه WWW.ISOSYSTEM.ORG مراجعه کنید. این سامانه دارای مجوز و پروانه رسمی وزارت صنعت معدن و تجارت بوده و خدمات پیاده سازی و صدور را ارائه می دهد. برای راهنمایی بیشتر نیز می توانید با تلفن های 33444814-023 و 33444813-023 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان این سامانه بهره مند شوید.