سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام

گروه اقتصادی الف،   3990626071

خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت محصولات شیمیایی به ثبت رسید و همچنین سهام پتروشیمی زاگرس ۷۰۰ میلیارد تومان تقاضای خرید داشت.

به گزارش اقتصادآنلاین، صبح امروز جمع صف‌های خرید حدود ۶ هزار و ۶۱۰ میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش حدود سه هزار میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به سه هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «زاگرس»، «فولاد» و «پترول» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام پتروشیمی زاگرس ۷۰۰ میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «وملی»، «ثشاهد» و «وشهر» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع سه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان (۵۰ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر هزار و ۷۱۰ میلیارد تومان (۵۷ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۸۴ نماد و حجم صف‌های فروش در ۴۵ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف گروه‌ صنعتی‌ ملی‌ (وملی) به سه درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

"محصولات شیمیایی" محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای دو هزار و ۲۱۰ میلیارد تومان است و پس از آن گروه "فلزات اساسی" قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه "دباغی، پرداخت چرم و ساخت انواع پاپوش" با فشار فروش ۴۶۰ میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۹ درصد از ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۲۷۷ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۳ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

1

بورس