کوشنر: ترامپ هیچگونه امتیازی به ایران نخواهد داد/ به فشارها علیه تهران ادامه می‌دهیم

گروه جهان الف،   3990626017

مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا بامداد چهارشنبه در مصاحبه ای تاکید کرد که رئیس جمهور آمریکا هیچگونه امتیازی به ایران نخواهد داد.

کوشنر: ترامپ هیچگونه امتیازی به ایران نخواهد داد/ به فشارها علیه تهران ادامه می‌دهیم

به گزارش فارس، «جرد کوشنر» مشاور ارشد «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا گفت که ترامپ هرگز هیچگونه امتیازی به ایران نخواهد داد.

وی که با شبکه خبری العربیه مصاحبه میکرد، اضافه کرد: «به تلاش ها برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته ای ادامه خواهیم داد و دولت آمریکا به سیاست فشار علیه نظامی ایران ادامه میدهد.»

مشاور ترامپ افزود: «نسل جدید در خاورمیانه خواستار برداشتن گام هایی است و ما خواستار کمک به فلسطینیان هستیم اما نخست باید خود آنها به خودشان کمک کنند.»

وی گفت که دولت کنونی آمریکا در تلاش برای بهبود زندگی فلسطینیان است و بحرین و امارات نقش بزرگی برای تحقق راه حل دو دولت ایفا خواهند کرد.

مقامات اماراتی و بحرینی ساعاتی پیش در حضور نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس جمهور آمریکا در واشنگتن توافق سازش کشورشان با رژیم اشغالگر صهیونیستی را امضا کردند.

امارات بیست و سوم مرداد و بحرین نیز بیست و یکم شهریور اعلام کردند که با رژیم اسرائیل بر سر عادی‌سازی روابط به توافق رسیدند. این توافق با وساطت و خواست ترامپ به عنوان دستاوردی برای خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا صورت گرفته و رئیس جمهور آمریکا آن را حاصل تلاش‌های خود دانسته است.