هنیه: سازش با صهیونیست‌ها گناهی نابخشودنی است

گروه جهان الف،   3990622051

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی اعلام کرد: سازش برخی کشورها با رژیم صهیونیستی گناهی است که نمی توان آن را بخشید.

هنیه: سازش با صهیونیست‌ها گناهی نابخشودنی است

به گزارش مهر، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس با اشاره به روند عادی سازی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، گفت: سازش برخی کشورها با رژیم صهیونیستی گناهی است که نمی توان آن را بخشید.

بر اساس این گزارش، وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص رونمایی از طرح اشغال کرانه باختری توسط صهیونیستها، تصریح کرد: مقاومت فلسطین اوایل ماه جولای گذشته که رژیم صهیونیستی از طرح اشغال کرانه باختری رونمایی کرد، برای اولین بار اقدام به آزمایش موشک‌های پیشرفته کرد که این پیامی واضح و روشن به دشمن صهیونیستی بود.

هنیه اظهار داشت: گردان‌های قسام و دیگر گروه‌های مقاومت اعلام کردند که طرح اشغال کرانه باختری به مثابله اعلام جنگ است و در همان شبی که این طرح رونمایی شد، در پیامی به دشمن موشک‌هایی بسیار پیشرفته را آزمایش کردند.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد که ما برای مقابله با طرح اشغال کرانه باختری تنها به برگزاری نشست‌ها و کنگره ها اکتفا نمی‌کنیم، بلکه با باروت و آتش از قدس و سرزمین خود دفاع خواهیم کرد.