شرایط سنی شرکت در آزمون استخدامی+ جزئیات

گروه اجتماعی الف،   3990621007

ثبت‌نام در هشتمین آزمون استخدامی آغاز شده است، این آزمون ۹ آبان ۹۹ برگزار می‌شود و وزارت آموزش و پرورش نیز نسبت به جذب ۲۷ هزار نفر اقدام می‌کند.

شرایط سنی شرکت در آزمون استخدامی+ جزئیات

به گزارش تسنیم ثبت‌نام در هفتمین آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده است و داوطلبان تا ساعت 24 روز شنبه مورخ 29 شهریور 99 برای ثبت‌نام فرصت دارند.

آموزش و پرورش نیز در قالب هشتمین آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی نسبت به استخدام بیش از 27 هزار نفر اقدام می‌کند.

شرط سنی داوطلبان 

شرط سنی داوطلبان برای شرکت در هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی بدین شرح است: حداقل 20 سال تمام و حداکثر 25 سال برای مدرک دیپلم، حداکثر 30 سال فوق دیپلم، حداکثر 35 سال لیسانس، حداکثر 40 سال فوق لیسانس و حداکثر 45 سال دکترا.

این آزمون شامل دو بخش آزمون عمومی و تخصصی است. مواد آزمون عمومی عبارتند از فناوری اطلاعات مهارت هفت گانهICDL، ریاضی و آمار مقدماتی، زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی، زبان انگلیسی، عمومی، اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی وحقوق اساسی، هوش و توانمندی های عمومی.

مواد آزمون تخصصی هر یک از مشاغل نیز در جدول شماره یک دفترچه راهنمای آزمون که در سایت سازمان سنجش وجود دارد قابل مشاهده است.

برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در 9 آبان

کارت شرکت در هفتمین آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی از روز سه شنبه 6 آبان 99 از طریق سایت سازمان سنجش قابل دریافت است و این آزمون در روز جمعه 9 آبان 99 برگزار خواهد.

شرایط جذب نیرو در وزارت آموزش و پرورش

شرایط و ضوابط جذب نیرو توسط آموزش و پرورش بدین شرح است:

پذیرفته شدگان ملزم به گذراندن دوره یکساله مهارت‌آموزی هستند این دوره شامل مجموعه‌ای از دروس تربیتی، تخصصی و کارورزی است که برای دانش آموختگان رشته‌های دانشگاهی و حوزوی پذیرفته شده در آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش برابر آیین‌نامه خاص خود برگزار می‌شود.

در دانشگاه فرهنگیان رشته‌های شغلی دبیر، آموزگار، مربی امور تربیتی، مشاور، مراقب سلامت و در دانشگاه شهید رجایی رشته شغلی هنرآموز بدون دریافت حقوق و مزایا دوره یک ساله را طی می‌کنند و صدور حکم استخدامی منوط به کسب موفقیت در دوره است.

مهارت آموزانی که از حضور در کلاس درس و امتحانات مواد درسی خودداری کنند به عنوان انصراف از ادامه روند استخدام تلقی شده و مشمول پرداخت هزینه‌های آزمون و خسارت‌های وارد خواهند بود.

بخشی از هزینه‌های برگزاری دوره یکساله مهارت آموزی " خدمات آموزشی و رفاهی" بر عهده داوطلب خواهد بود و چنانچه هریک از پذیرفته‌شدگان در طول برگزاری دوره یکساله مهارت آموزی از ادامه تحصیل و اشتغال منصرف شوند وزارت آموزش و پرورش می‌تواند به تشخیص خود نسبت به محاسبه و اخذ هزینه‌های مربوطه اقدام کند.

رعایت ضوابط و مقررات اعلام شده از سوی دانشگاه مجری دوره مزبور الزامی است پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های شغلی هنرآموز جهت اطلاع از نحوه ثبت‌نام و شرکت در دوره یکساله مهارت آموزی باید به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های شغلی آموزگار، دبیر، مراقب سلامت، مشاور و مربی امور تربیتی نیز باید به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان مراجعه کنند.

مدت دوره یکساله مهارت آموزی جزو سنوات خدمتی محسوب نخواهد شد و صرفاً به عنوان شرط استخدام پیمانی در آموزش و پرورش است.

گواهی پایان دوره مهارت آموزی دارای ارزش برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در دانشگاه ها نیست.

محل مهارت آموزی دوره یک سال،ه بر اساس شغل محل پس از اعلام نتایج قطعی تعیین خواهد شد.

تغییر محل مهارت‌آموزی صرفاً در صورت وجود شغل با رعایت جنسیت از طریق دانشگاه فرهنگیان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مهارت آموزان در زمان ثبت‌نام در مراکز مجری دوره یکساله مهارت آموزی ملزم به ارائه مدرک روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و مدرک ICDL هستند، در غیر این صورت باید تعهد کند که قبل از دوره یکساله مهارت آموزی مدارک مزبور را ارائه کنند.

دانشگاههای مجری دوره مهارت آموزی مسئولیتی در قبال اسکان و تغذیه مهارت آموزان ندارند و در صورت وجود امکانات و تقاضای افراد، ارائه خدمات با اخذ هزینه امکان پذیر است.

پذیرفته شدگان شغل محل‌های آموزش و پرورش عشایری بعد از گذراندن دوره یکساله مهارت آموزی و موفقیت در آزمون جهت تعیین محل خدمت در اختیار اداره کل آموزش و پرورش استان مربوطه قرار خواهند گرفت.

متقاضیان شرکت در مشاغل هنرآموز و استادکاری باید دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم پیوسته بوده یا در صورت دارا بودن مدرک تحصیلی فوق دیپلم ناپیوسته باید مدرک تحصیلی دیپلم هنرستان داشته باشند.

برخورداری از حسن شهرت و عامل بودن به اخلاق و شئونات معلمی بر اساس شرایط احراز شغل در طرح طبقه بندی مشاغل معلمان.

تغییر منطقه محل خدمت تعیین شده در این دفترچه بعد از قبولی نهایی و قبل از استخدام و اشتغال به کار تحت هر شرایطی از جمله تأهل، تجربه، تکفل، فوت والدین، تبعیت از همسر، همسر کارمند ارگان یا نهاد خاص، استفاده از سهمیه خاص و... ممنوع بوده و بعد از اشتغال به کار نیز تابع ضوابط و مقررات نقل و انتقال فرهنگیان خواهد بود.

صدور احکام و ابلاغ اشتغال به کار معلمان جدید الورود به آموزش و پرورش مشروط به ادای سوگند معلمی و امضای سوگندنامه معلمی خواهد بود. متن امضاء سوگندنامه در پرونده معلمان نگهداری می‌شود.

فارغ‌التحصیلان مراکز تربیت معلم سابق، دانشگاه فرهنگیان و فارغ التحصیلان دانشگاه شهید رجایی که دارای تعهد خدمت به وزارت آموزش و پرورش هستند حق ثبت‌نام در آزمون استخدامی ندارند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین