تردیدهای رئیس سابق سازمان اطلاعات آمریکا نسبت به روابط ترامپ- پوتین

گروه جهان الف،   3990620076

براساس بخش هایی از کتاب "خشم" باب وودوارد که به زودی منتشر می شود، دن کوتس، رئیس اطلاعات ملی سابق آمریکا مشکوک بود که ولادیمیر پوتین چیزی علیه ترامپ در اختیار داشته باشد.

به گزارش ایسنا، براساس بخش هایی از کتاب خشم که به دست سی ان ان رسیده است، باب وودوارد، افشاگر سابق واترگیت نوشت که کوتس "این باور را که پوتین چیزی در مورد ترامپ دارد، همچنان حفظ کرد؛ اعتقادی که بیش از آنکه تضعیف شود رشد پیدا کرد، هرچند با اسناد اطلاعاتی پشتیبانی نمی شد."

وودوارد نوشت که کوتس فکر می کرد "دیگر چطور می شود رفتار رئیس جمهوری را توضیح داد؟" کوتس هیچ توضیح دیگری نداشت.

کوتس که از مارس ۲۰۱۷ تا اوت ۲۰۱۹ به عنوان مقام اطلاعاتی ارشد ترامپ خدمت کرد، تا حد ممکن اطلاعات را با احتیاط مورد بررسی قرار داد. کوتس هنوز هم روابط میان ترامپ و پوتین را زیر سوال می برد.

براساس گزارش سی ان ان، کوتس می دانست که "بسیار غیر عادی است که یک مقام اطلاعاتی ارشد رئیس جمهوری آمریکا چنین شک عمیقی درباره روابط دونالد ترامپ با پوتین داشته باشد. اما او نمی توانست آنها را رد کند."

"خشم" دومین کتاب وودوارد درباره ریاست جمهوری ترامپ است. این کتاب حاوی اطلاعاتی از ۹ ساعت مصاحبه اعلام شده و ضبط شده با رئیس جمهوری آمریکاست. قرار است این کتاب ۱۵ سپتامبر توزیع شود.