حمید درخشان: خودی‌ها به پرسپولیس ضربه نزنند

گروه ورزشی الف،   3990620064

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وظیفه مدیریت باشگاه این است که خواسته‌های سرمربی را آن هم در آستانه مسابقات مهمی مانند لیگ قهرمانان آسیا برآورده کند و نباید از داخل با کم کاری به تیم ضربه بخورد.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به تهدید یحیی گل‌محمدی مبنی بر رفتن از پرسپولیس پس از اتمام مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: امیدوارم که این اتفاق رخ ندهد. یحیی خودش تیم خوبی را بسته و امیدوارم بماند و به کارش در پرسپولیس ادامه بدهد چرا که حیف است نوار موفقیت‌های پرسپولیس پاره شود.

وی افزود: وظیفه مدیریت باشگاه است که خواسته های سرمربی را براورده کند تا تیم با تدارک خوبی به لیگ قهرمانان برود. همه باید تلاش کنند تا آرامش تیم حفظ شود نه اینکه از داخل خود باشگاه برای تیم حاشیه ایجاد شود و پرسپولیس ضربه بخورد.

سرمربی اسبق سرخپوشان تصریح کرد: امیدوارم نفرات جدید هر چه زودتر با سایر بازیکنان به هماهنگی برسند و شروع یک فصل خوب با موفقیت تیم در لیگ قهرمانان آسیا رقم بخورد.

وی اضافه کرد: در لیگ قهرمانان تمام تیم‌ها بازیکنان خوبی خریدند تا بتوانند در این مسابقات موفق ظاهر شوند اما بازیکنان ایرانی بارها نشان دادند که می‌توانند مقابل این تیم‌ها هم موفق ظاهر شوند. به هر حال من به این پرسپولیس خوشبین هستم.

وی در خصوص جدایی مهدی ترابی و علی علیپور از پرسپولیس نیز گفت: این به تصمیم بازیکنان بستگی داشت و نمی‌توان کسی را به زور در تیمی حفظ کرد. فقط امیدوارم که نفرات اضافه شده بتوانند به خوبی جای خالی آنها را پر کنند.

پیشکسوت سرخپوشان در مورد 7 بازیکنی که به پرسپولیس پیوستند، تصریح کرد: بازیکنان خوبی به پرسپولیس آمدند و فکر نمی‌کنم که تیم به مشکل بخورد. بازیکنان باید بدانند که با حضور در پرسپولیس مسوولیت بزرگی به گردن آنها است و خوب با شرایط کنار بیایند تا برای تیم مفید باشند. پرسپولیس تیم بزرگی است و امیدوارم بتوانند بازیکنان موفق ظاهر شوند.

درخشان در خصوص ضعف پرسپولیس در جذب یک دروازه‌بان خاطرنشان کرد: پرسپولیس چند سال با علیرضا بیرانوند بهترین دروازه‌بان آسیا کار کرده و طبیعی است که توقعات از جایگزین او بالا باشد اما نباید فشار روی دروازه بان ها باشد تا آنها تمرکزشان را از دست بدهند. هم رادوشوویچ و هم حامد لک با تجربه هستند و فکر می‌کنم بتوانند موفق ظاهر شوند.