وجود ۵۰ هزار واحد نیمه تمام مسکن مهر در کشور

گروه اقتصادی الف،   3990611151

 قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر ۵۰ هزار واحد نیمه تمام در پروژه مسکن مهر در کشور وجود دارد.

به گزارش فارس از بروجرد، احمد اصغری مهرآبادی عصر امروز در حاشیه بازدید از سایت مسکن مهر این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع پروژه مسکن مهر کشور قریب به ۵۰ هزار واحد نیمه تمام با میانگین پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی وجود دارد.

وی به برخی از مشکلات واحدهای نیمه تمام پروژه مسکن مهر اشاره و عنوان کرد: با وجود مصوبه شورای پول و اعتبار، برخی بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات متمم همکاری نمی‌کنند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر بیان کرد: با وجود همه مشکلات عملیات اجرایی واحدهای نیمه تمام پروژه مسکن مهر استثنای پروژه‌هایی که معارض و پرونده قضایی دارند، تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

مهرآبادی از وجود قریب به ۲۰ هزار واحد مسکن مهر بدون متقاضی در کشور خبر و ادامه داد: البته با افزایش قیمت مسکن برخی از این واحدها متقاضی پیدا کرده و به فروش رفته‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به روند اجرای پروژه مسکن مهر بروجرد اشاره و تاکید کرد: این پروژه به استثنای ۵۲ واحد به اتمام رسیده و بسیاری از اهالی در خانه‌های خود ساکن شده‌اند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به برخی از مشکلات ساکنان مسکن مهر بروجرد خاطرنشان کرد: نبود فضاهای خدماتی، درمانی، فرهنگی، تفریحی و آموزشی از دغدغه‌های مردم است.

مهرآبادی تصریح کرد: زمین مورد نیاز برای احداث فضاهای یاد شده به صورت رایگان در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار می‌گیرد، تا نسبت به ایجاد و ارائه خدمات به مسکن‌نشینان اقدام کنند.

وی با ضعیف خواندن نظارت بر روند اجرای پروژه مسکن مهر در بروجرد، افزود: با توجه به مشکلات موجود بین برخی ساکنان با تعاونی‌ها، تعاونی‌های مسکن‌ساز باید با عمل به تعهدات خود نسبت به رفع نواقص در مجتمع،های مسکونی اقدام کنند.