ممنوعیت تردد خودروها از مسیر کرج به سمت شمال

گروه اجتماعی الف،   3990609064

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد تمامی خودروها از ساعت ۱۲ امروز از کرج به سمت شمال ممنوع شده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت محورهای مازندران و اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران ازجمله هراز، کیاسر، کندوان و سوادکوه به‌صورت نیمه‌سنگین در برخی مقاطع سنگین است.

وی افزود: بعد از گذشت چند روز ترافیک در مسیرهای ورودی امروز ترافیک به مسیرهای خروجی رسید و شاهد افزایش حجم ترافیک در مسیر بازگشت از شمال هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ادامه اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی طی امروز و فردا از محور هراز ممنوع است.

قدمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز کماکان ممنوع است، تصریح کرد: بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه در محورهای هراز امروز در دستور کار قرار دارد که ساعت ۱۵ تا ۱۶ امروز یک‌طرفه خواهد شد و این محدودیت تا ساعت دو بامداد روز بعد ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: بحث اعمال محدودیت مقطعی در محور کیاسر نیز در دستور کار قرار دارد که درصورت نیاز اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان، بیان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از جنوب به سمت شمال ممنوع شده و با اعلام ماموران پلیس راه از ساعت ۱۵ امروز تردد خودروها از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی با تاکید بر اینکه مدیریت در سفر بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: توصیه ما به همه رانندگان رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است که ضرورت دارد مورد توجه قرار گیرد.