بازار خودرو به ثبات رسید/۲۰۶ چقدر قیمت خورد؟

گروه اقتصادی الف،   3990606014 ۱۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

بازار خودرو که طی چند هفته اخیر کاهش قیمت نه چندان چشمگیری را تجربه کرده است با نزدیک شدن به تعطیلات به ثبات رسیده است و نوسانات قیمت در این بازار به حداقل رسیده است.

به گزارش خبرآنلاین، قیمت ها در بازار خودرو طی دو هفته اخیر روند کاهشی را آغاز کرده و با نزدیک شدن به تعطیلات آرامش نسبی در بازار خودرو حاکم است به گونه ای که طی چند روز اخیر قیمت خودرو های پراید ۱۱۱، ۱۳۱، ۱۳۲ و ۱۵۱ به ترتیب روی ۸۸.۵، ۷۶.۵، ۷۷ و ۸۷ میلیون تومان ثابت بوده است.

این ثبات قیمت فقط در خودروهای گروه پراید دیده نمی شود بلکه قیمت خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ساده نیز طی چند روز اخیر بر روی ۱۵۷ میلیون تومان ثابت بوده است و خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ساده نیز طی چند روز گذشته ۱۹۷ میلیون تومان قیمت داشته است.

در این میان سایر خودروهای گروه خودروسازی پژو نیز ثبات قیمت را تجربه می کنند به گونه ای که قیمت پژو ۲۰۰۸ که طی چند هفته اخیر نوسانات قیمت زیادی را پشت سر گذاشته است چند روزی است که بر روی ۷۶۵ میلیون تومان ثابت مانده است و مدل ۹۸ این خودرو نیز در حال حاضر ۷۳۰ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت خودروهای گروه تیبا نیز طی چند روز اخیر ثابت بوده است و در حال حاضر خودروهای تیبا هاچ بک ای ایکس رینگ آلمینیومی، تیبا هاچ بک ای ایکس رینگ فولادی، تیبا هاچ بک پلاس و تیبا صندوقدار اس ایکس بنزینی به ترتیب ۱۰۶، ۱۰۱، ۱۱۵ و ۹۴ میلیون تومان قیمت دارند.

خودرو کوییک دنده ای که طی چند هفته گذشته ۱۲۴ میلیون تومان قیمت داشته است طی چند روز اخیر بر روی ۱۲۰ میلیون تومان ثابت مانده است و قیمت خودرو کوییک دنده ای آر نیز که طی چند هفته گذشته از ۱۲۷ میلیون تومان به ۱۲۵ میلیون تومان رسیده بود طی چند روز اخیر بر روی این قیمت ثابت مانده است.

در بین خودروهای مونتاژ قیمت خودرو کیا سراتو در حال حاضر ۶۳۵ میلیون تومان اعلام شده است و خودروها سوزوکی گراند ویتارا و سیتروئن سی ۳ نیز به ترتیب ۸۳۰ و ۷۲۰ میلیون تومان قیمت دارند.

طی چند روزاخیر خودروهای گروه سمند نیز از نوسانات قیمتی مصون مانده اند و در حال حاضر خودرهای سمند ال ایکس ساده و سمند ال ایکس ای اف ۷ بنزینی مدل ۹۹ این گروه به ترتیب ۱۴۰ و ۱۶۸ میلیون تومان قیمت دارند.

قیمت رانا ال ایکس مدل ۹۸ در حال حاضر ۱۴۶ و مدل ۹۹ این خودرو ۱۵۶ میلیون تومان اعلام شده است و خودروهای دنا معمولی، دنا پلاس توربو، ساینا دنده ای و مزدا ۳ به ترتیب ۲۲۷، ۳۲۷، ۱۰۸ و ۷۸۰ میلیون تومان اعلام شده است.