محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس

گروه اجتماعی الف،   3990604053

کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز از اجرای محدودیت ترافیکی درجاده کرج - چالوس در تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس

سروان مسعود خانجانی به ایرنا گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه پنجم و ۶ شهریور الی ۲ بامداد روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران - شمال ممنوع شده و  با اعلام ماموران  پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ همین روزها  از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه می شود .

وی اضافه کرد:  همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز جمعه هفتم شهریور ماه جاری از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران - شمال ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲۴ همان روز از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزادراه تهران-شمال بسمت مرزن آباد بصورت یک طرفه خواهد بود.

خانجانی خاطرنشان کرد که طبق برنامه ریزی انجام شده از سوی پلیس راه ناجا ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز شنبه هشتم شهریور ماه جاری از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع شده  و با اعلام ماموران  پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران - شمال بصورت یک طرفه خواهد شد.

وی گفت:  تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای یکشنبه و دوشنبه ۹ و ۱۰ شهریورماه جاری تا پایان ترافیک، از کرج و ابتدای آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و از ساعت ۱۵ همین روز ها از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران - شمال یک طرفه خواهد بود.

خانجانی یادآورشد: چنانچه حجم بار ترافیک در  ابتدای جاده کرج - چالوس افزایش یابد محدودیت ترافیکی از میدان امیر کبیر اجرا می شود.

وی  به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.
مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های استان البرز است و در زمان تعطیلی‌ها بر میزان ترافیک در یک هزار و ۴۵۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی این استان افزوده می‌شود.

جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در استان البرز و مابقی در استان مازندران واقع شده است.