انتقاد از بی تدبیری سازمان بورس و حقوقی‌ها

گروه اقتصادی الف،   3990603139

معاون استانداری تهران در مورد وضعیت فعلی بازار بورس اظهار داشت: اعتمادی که مردم و صاحبان سرمایه های ریز و درشت در طول سالیان گذشته و به ویژه در یک سال اخیر به بازار سرمایه و بورس داشتند، به سرعت و یک شبه با بی تدبیری سازمان بورس و بی مهری هر چه تمام تر شرکت های حقوقی بر باد رفت.

به گزارش فارس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران حشمت الله عسگری معاون استانداری تهران در مورد وضعیت فعلی بازار بورس اظهار داشت: اعتمادی که مردم و صاحبان سرمایه های ریز و درشت در طول سالیان گذشته و به ویژه در یک سال اخیر به بازار سرمایه و بورس داشتند، به سرعت و یک شبه با بی تدبیری سازمان بورس و بی مهری هر چه تمام تر شرکت های حقوقی بر باد رفت. 

وی ادامه داد: به طور قطع اعتمادسازی مجدد سال ها طول خواهد کشید و بر کسی پوشیده نیست که فعالیت در بازار بورس توام با پذیرش ریسک است و افرادی که وارد این بازار شده اند با اذعان به وجود ریسک وارد این بازار شدند، منتها این سطح از ریسک بورس در هیچ جای دنیا متصور نیست. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران تاکید کرد: سازمان بورس و شورای عالی بایستی با قید فوریت و با تدابیر مناسب ریسک این بازار را محدود کنند تا پیکر نحیف بازار سرمایه بیش از این تحلیل نرود و امیدواریم بیش از این اعتماد مردم تحت الشعاع چنین اقداماتی قرار نگیرد.