لیست قیمت کرکره برقی مغازه، بالکن و پارکینگ

گزارش بازرگانی،   3990530107

اگر به دنبال یک سایت معتبر در زمینه فروش کرکره برقی هستید، می توانید به وب سایت دیدبان مراجعه کنید.

یک راه دیگر تماس با تلفن این مجموعه به شماره 02191024104 می باشد که به سریع ترین روش ممکن می توانید قیمت انواع کرکره برقی پارکینگی ، کرکره مغازه و حفاظ کرکره ای شیشه بالکن را بدست بیاورید.

از مزیت های وب سایت مجموعه دیدبان ، قابل اعتماد بودن آن است. این مجموعه سالها است در این زمینه فعال است و به جرات می توان گفت یکی از برترین های این صنعت به شمار می آید.

با توجه اعتبار بالای وب سایت دیده بان ، محصولات آنها در بسیاری وب سایتهای مطرح کشور مورد بررسی قرار گرفته است. مثلاً به عنوان مثال می توانید مقاله معرفی کرکره برقی در خبرگزاری ایلنا را مطالعه نمایید.

حالا که توضیحاتی مختصر در خصوص اعتبار بالای دیده بان تقدیم حضورتان شد. به ادامه بحث خود در خصوص انواع کرکره برقی به همراه قیمت آنها می پرداریم.

به صورت کلی چند نوع کرکره برقی داریم؟

به صورت کلی ما دونوع کرکره برقی داریم

  1. کرکره برقی فلزی با رنگ الکترواستاتیک پودری
  2. کرکره برقی پلی کربنات ( بعضی به این محصول کرکره برقی شیشه ای نیز می گویند)

البته انواع دیگر کرکره برقی نیز و جود دارد ولی با توجه به اینکه فروش چندان بالایی ندارند از توضیح آنها صرفنظر می کنیم.

 

کرکره برقی فلزی / آلومینیومی

این نوع کرکره ، سالهای سال است که در کشورمان مورد استفاده قرار می گیرد و بیشترین سهم بازار کرکره های اتوماتیک را به خودش اختصاص داده است.

بعد از اینکه در سالهای دهه 70 و 80 زندگی ما مدنیزه شد و تکنولوژیهای نوین در تمام عرصه ها به کشورمان وارد شد، کرکره های دستی و سنتی قدیمی نیز رفته رفته جای خود را به کرکره های برقی دادند.

در واقع کرکره های اتوماتیک برقی ، همان کرکره های دستی قدیمی هستند که بجای استفاده از نیروی دست و فنر برای بالا پایین شدن از ریموت و موتور الکتریکی استفاده می کنند.

در پایین عکس دو عدد کرکره آلومینیوم نقره ای رنگ را مشاهده می کنید ، که در میان آنها از تیغه های پانچ سوراخ دار جهت ورود نور به داخل استفاده شده است.

کرکره های برقی شیشه ای / پلی کربنات شفاف

همانطور که در بالا اشاره شد ، کرکره اتوماتیک شیشه ای یا همان کرکره پلی کربنات نوع دیگری از کرکره برقی می باشد که علاوه بر ایمنی بسیار بالا و مثال زدنی ، حالت و شکل شیشه ای طور دارد و امکان دیدن آنسوی آن فراهم است.

خب این تیغه های کرکره برقی از کرکره های سنتی قدیمی خیلی مدرن تر هستند و در واقع می توان گفت نسل دوم و یا سوم کرکره های برقی اولیه می باشند.

بیشترین کاربرد این محصول نصب به عنوان کرکره برقی ضد سرقت بانک و صرافی ، نصب بعنوان کرکره نمایشگاه و گالری اتومبیل و موتور سیکلت و همچنین استفاده بعنوان حفاظ کرکره ای بالکن و پنجره می باشد.

بعنوان نمونه در عکس پایین یک نمونه حفاظ کرکره برقی شیشه ای را مشاهده می کنید که جلوی درب ورودی روف گاردن جهت ایمنی بیشتر و ضد سرقت نمودن فضا نصب شده است.

لیست انواع کرکره برقی به همراه قیمت انها

متاسفانه با توجه به اینکه امکان بروز رسانی مداوم قیمت ها در این مطلب را نداریم ، از درج لیست قیمت صرفنضر می کنیم و توصیه می کنیم اگر به دنبال قیمت بروز شده و آنلاین هستید ، به وب سایت دیدبان مراجعه نمایید و یا بر روی قیمت کرکره برقی در اینجا کلیک نمایید.

حال بصورت خلاصه انواع کرکره برقی را برای شما لیست می کنیم تا آشنایی مختصری با آنها داشته باشد.

کرکره برقی مغازه

شاید آشنا ترین نوع کرکره اتوماتیک ، همان کرکره برقی مغازه است.

این کرکره ها معمولاً بصورت دورپیج بیرون نصب می شوند و دورپیچ یا همان رول آن داخل تابلومغازه قرار می گیرد. ولی در بعضی مواقع با توجه به شرایط خاص محل نصب می توان دورپیچ و رول کرکره برقی به سمت داخل مغازه نصب گردد. در مراکز خرید ، پاساژ ها ، مجتمع های تجاری و فود کورت ها معمولاً کرکره برقی به صورت رول به داخل نصب می شود و در مغازه ها و فروشگاه های مجود در سطح شهر و در کوچه و خیابان و بازار های محلی عموماً رول ودروپیچ به سمت بیرون و داخل تابلو قرار می گیرد.

کرکره برقی بالکن

نصب کرکره برقی بالکن این روزها بسیار متداول شده است .

دلیل آن چیست؟

مشخص است! بالکن ها بسیار دوست داشتنی هستند و ما خانه های بالکن دار را بسیار دوست می داریم. پس حاضریم هر کاری کنیم تا از فضای بالکن به بهترین نحو بهره برداری کنیم.

اگر هر گونه نرده و حفاظ ضد سرقتی بجر کرکره برقی برای باکن نصب کنیم ، بخشی از فضای بالکن خود را از دست داده ایم.

ولی کرکره برقی بالکنی اصلاً به این صورت نیست و وقتی بالا می رود دیگر هیچ چیز دست و پا گیری جلوی ما نیست.

از نظر نوع تیغه باید بگویم برای بالکن ها معمولاً کرکره برقی شیشه ای / پلی کربنات شفاف transparent مورد استفاده قرار می گیرد که حتی زمانی که کرکره پایین است نیز همچنان نورگیری را داشته باشیم.

از نظر محل نصب کرکره های بالکن به دو صورت نصب می شوند. یا سمت داخلی بالکن و دقیقاً جلوی پنجره دو جداره بالکن نصب می شوند و یا سمت جلویی بالکن و دقیقا پشت نرده بالکن ئ تراس ساختمان نصب می شوند.

درب کرکره برقی پارکینگ

در ب کرکره ای  اتوماتیک پارکینگ به دو عامل فنی مهم جهت نصب وابسته است.

  • ارتفاع درب پارکینگ
  • میزان تردد و بزرگی پارکینگ

بررسی وضعیت و ارتفاع سقف پارکینگ

خود رول و یا توپ کرکره برقی بین 30 تا 40 سانتیمتر فضا اشغال می کند. پس اگر ارتفاع محل نصب حداقل 240 سانتیمتر باشد می توانید کرکره را بصورت رول به سمت داخل نصب نماییم و بعد از نصب ارتفاع بازشوی کرکره پارکینگی شما حدود 2 متر خواهد بود.

ولی اگر ارتفاع محل نصب کمتر از 2.4 متر باشد ، پس از نصب بازشوی شما کمتر از 2 متر خواهد بود و ماشین های شاسی بلند فول سایز امکان عبور از آن درب را نخواهند داشت. پس در این صورت بهتر است کرکره برقی به صورت رول به بیرون و بر روی کتیبه دیوار نصب شود.

البته در ساختمانهای حیاط دار ( مانند ساختمانهای شمالی) اصلاً مشکل ارتفاع نداریم و براحتی می توانیم کرکره های برقی را بالاتر نصب نماییم.

ولی اگر در حال ساختمان سازی هستید و می خواهید درب اتوماتیک پارکینگ را بصورت کرکره ای نصب کنید ، یادتان باشد که حتما ارتفاع از بالای کف سازی تا زیر سقف حداقل 2/4 متر باشد.

همچنین در ساختمانهای شمالی بسیار متداول است که درب پارکینگ زیر پیلوت ساختمان و رمپ پارکینگ را جهت ایمنی و ضئد سرقت نمودن با کرکره می بنندند. پس در هنگام ساختمان سازی، ارتفاع پیلوت ساختمانهای شمالی را نیز حداقل 240 سانتیمتر در نظر بگیرید.

حال نوبت به تعداد عبور و مرور و بزرگی پارکینگ می رسد.

اگر شما حداکثر 4-5 خودرو جای پارک دارید و یک پارکینگ کوچک دارید که می خواهید، برای آن کرکره برقی نصب کنید، میتوانید از موتور کم تردد استفاده نمایید.

ولی اگر تعداد جای پارک شما بیشتر است و می خواهید برای درب یک مجتمع بزرگ کرکره برقی پارکینگی نصب کنید ، حتما در هنگام خرید تاکید کنید که برای شما موتور پرتردد زنجیری در نظر گرفته شود.

سایر انواع کرکره برقی

بجز کاربردهای ذکر شده ؛ کرکره برقی کاربردهای بسیار وسیعی در صنعت از خودروهای حمل خرده بار ، کانتینر های حمل محصول ، کانکس سازی و ... دارد که برای اشنایی بیشتر می توانید با تلفن ویژه 02191024104 در تماس باشید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    آخرین عناوین