پاسخ حداد عادل به ادعاهای فتاح

گروه اجتماعی الف،   3990527196 ۱۰۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

دکتر غلامعلی حداد عادل به سخنان فتاح رییس بنیاد مستضعفان در خصوص زمین مدرسه فرهنگ پاسخ داد .

پاسخ حداد عادل به ادعاهای فتاح

به گزارش الف  حداد عادل در این ویدیو گفت: آقای فتاح شما با بردن نام حداد عادل و اشاره به زمین و خانه‌ای  کرده اید که در اختیار مدرسه فرهنگ قرار داده شده است . و با این بیان دو شبهه را مطرح کردید. اول آنکه حداد عادل برای مدرسه شخصی خود به املاک  متعلق به مستضعفان دست اندازی کرده است .و دوم آنکه طی سالهای گذشته هرج و مرج کاملی بر  بنیاد حاکم بوده و حالا فتاح فرشته نجات شده است .

 

متن کامل پاسخ حداد عادل به شرح زیر است 

بسم اله الرحمن الرحیم

لازم می‌دانم برای رفع شبهاتی که بعد از برنامه تلویزیونی آقای پرویز فتاح درباره مدرسه فرهنگ ایجاد شده توضیحاتی عرض کنم و خطاب به ایشان بگویم که آقای فتاح؛ شما با بردن نام حداد عادل و ذکر اینکه قطعه زمینی از بنیاد به قیمت بیش از 400 میلیارد تومان در اختیار مدرسه فرهنگ بوده که به تازگی آن را برگردانده‌اند و دیگر اینکه خانه‌ای با قیمت 200 میلیارد در اختیار دارند که باید برگردانند دو شبهه ایجاد کرده‌اید.

1-اینکه در سال‌های گذشته هرج و مرج کاملی بر بنیاد حاکم بوده و حالا فتاح فرشته نجات شده است.
2-حدادعادل برای مدرسه شخصی خود و املاک متعلق به مستضعفان دست‌اندازی کرده است.

آقای فتاح بنده از شما می‌پرسم آیا نمی‌دانستید که مدرسه فرهنگ بعد از اطلاع مقام معظم رهبری از وضع نابهنجار رشته علوم انسانی در آموزش و پرورش با توصیه مؤکد ایشان برای احیای این رشته ایجاد شده و ایشان با تصدیق ضرورت امر به مسئولان امر وقت بنیاد دستور داده‌اند برای تأسیس و اداره این مدرسه کمک کنند و کمک بنیاد در سال 1372 این بود که خانه‌ای در اختیار مدرسه قرار دادند که همان خانه‌ای است که شما در برنامه تلویزیونی به آن اشاره کرده‌اید.

آقای فتاح شما از وضع مدارس این رشته قبل از تأسیس مدرسه فرهنگ و تحول مثبتی که بعد از تأسیس آن در سراسر کشور ایجاد شده، باخبرید آیا فرزند شما با آگاهی شما از هدف و برنامه مدرسه فرهنگ در همین مدرسه و در همین ساختمان تحصیل نکرده است؟

آقای فتاح از آنجا که خانه‌ای که مدرسه شد برای مدرسه مناسب نبود، مقام معظم رهبری در سال 1374 با همه احتیاطی که در باب استفاده از بیت‌المال دارند با توجه به اساسنامه مؤسسه فرهنگ که در آن قید شده بود اموال مدرسه متعلق به شخص نیست بلکه به بیت‌المال تعلق دارند موافقت کردند زمینی از بنیاد در اختیار مؤسسه قرار گیرد تا پس از ساخت مدرسه در آن، خانه قبلی به بنیاد برگردد.

به جهت مشکلات اداری و مالی کار ساخت مدرسه به تعویق افتاد و در سال‌های اخیر معلوم شد به علت قرار گرفتن زمین روی گسل زلزله امکان ساخت مدرسه در آن وجود ندارد.

مؤسسه فرهنگ در سال 98 اعلام کرد که این زمین را به بنیاد برمی‌گرداند.

آقای فتاح، شما می‌دانید و مدیران قبل از شما هم می‌دانستند که مدرسه فرهنگ یک مؤسسه اقتصادی نیست و مؤسسان از آن سود و بهره‌ای نمی‌برند بلکه در حد توان خود برای اداره آن کمک مالی می‌کنند.

حتی برای فرزندان و نوه‌های خود من که در این مدرسه درس خوانده‌اند شهریه پرداخت شده است. یکی از فرزندان من که دکترای نانوتکنولوژی دارد در ازای کار تمام وقت، تنها ماهی 2 میلیون و 400 هزار تومان دریافت می‌کند و فرزند دیگر من که در دو رشته فوق لیسانس دارد در ازای بیش از سه روز کار در هفته ماهی یک میلیون و 700 هزار تومان حقوق دارد.

آقای فتاح، شما به جز اینکه به مردم بگویید که چرا و از سوی چه مرجعی و با توجه به چه واقعیت‌هایی آن خانه و زمین در اختیار مدرسه فرهنگ قرار گرفته با یک بیان تبلیغاتی تحریک‌آمیز در تلویزیونی برای خوش‌نام کردن خودتان ما را بدنام و متهم به تصرف در بیت‌المال می‌کنید.

آقای فتاح، ما هم مثل شما به مدرسه‌سازی در مناطق محروم معتقدیم و در حال حاضر در مناطق محروم سیستان و بلوچستان و کرمان 14 مدرسه با دست خالی ساخته‌ایم و آنها را با کمک خیرین اداره می‌کنیم اما علاوه بر آن معتقدیم که تربیت نیروی انسانی متعهد که علاقه به خدمت به مستضعفان داشته باشند نیز مهم است و آن همان کاری است که در مدرسه فرهنگ می‌کنیم.

آقای فتاح، ای کاش در یک سالی که رئیس بنیاد شده‌آید چند دقیقه صرف وقت می‌کردید و در یک دیدار حضوری نظر خود را با حدادعادل در میان می‌گذاشتید و قبل از اینکه در تلویزیون به او تهمت بزنید، توضیحات او را می‌شنیدید.

آقای فتاح، ما با اطمینان کامل از اینکه هیچ چشم‌داشت مادی و مالی به بیت‌المال نداشته‌ایم و آنچه اتفاق افتاده با دلایل موجه و با اجازه مقامات ذی‌صلاح بوده به‌رغم شبهه‌افکنی‌های شما با توکل به خداوند راه خود را برای تربیت نیروی انسانی دانشمند و مؤمن و متعهد ادامه خواهیم داد و معتقدیم برای ساختن عالمی نو باید آدمی نو ساخت و این کاری است که تنها از طریق تعلیم و تربیت می‌شود.

خدا را شکر می‌کنیم که تلاش ما در سه دهه گذشته بی‌نتیجه نبوده و امیدواریم در آینده نیز چنین باشد.

 

 

دیدگاه کاربران

علیرضا۱۵۶۵۲۴۰۲۳:۱۵:۱۳ ۱۳۹۹/۵/۲۷
اخه اگر برای اعتلای فرهنگ و رفع کمبوده، چرا غیر انتفاعیه، چرا اقوام رو اونجا مشغول کردید که محل شبهه هست، اگر عالم المنفعه هست و هدف درامد نیست، توضیح به همان عوام بدهید که هر سال درامدها چگونه مصرف شده اند، اگر هر کسی که به خیال خود کار خیر می کنه ، مجاز به تصرف بیت المال باشه که دیگر هیچ
ناشناس۱۵۶۵۵۵۴۰۸:۰۲:۰۶ ۱۳۹۹/۵/۲۸
دکتری نانو تکنولوژی در مدرسه علوم انسانی چه می کند؟
ناشناس۱۵۶۵۶۳۹۰۹:۰۵:۱۲ ۱۳۹۹/۵/۲۸
ضمنا از علوم انسانی چگونه رفته رشته نانو تکنولوژی
ناشناس۱۵۶۵۶۹۶۰۹:۳۷:۴۱ ۱۳۹۹/۵/۲۸
اینا ژن برترن
ناشناس۱۵۶۵۹۲۱۱۱:۴۶:۴۳ ۱۳۹۹/۵/۲۸
بالاخره یه روز مجبور میشه جواب بده
ناشناس۱۵۶۵۹۷۸۱۲:۲۱:۰۰ ۱۳۹۹/۵/۲۸
ای بابا از علوم انسانی پزشکی هم رفتند ! نانوتکنولوژی که خوبه عزیز!
ناشناس۱۵۶۶۰۱۳۱۲:۵۴:۳۹ ۱۳۹۹/۵/۲۸
بوسیله سفارش :-)
ناشناس۱۵۶۵۸۶۱۱۱:۱۲:۲۶ ۱۳۹۹/۵/۲۸
اتفاقا دکترای نان و تکنولوژی جاش همونجاست!
حسام۱۵۶۵۷۴۸۱۰:۰۳:۳۷ ۱۳۹۹/۵/۲۸
من هم دغدغه فرهنگی دارم از کجا باید زمین تو الهیه و فرشته بگیرم؟ تو زعفرانیه هم راضیم
محمدرضا۱۵۶۵۷۸۴۱۰:۲۳:۴۳ ۱۳۹۹/۵/۲۸
لابد معلمان هم از خانواده های شهید پرور از آمریکا آمده اند.
امید۱۵۶۵۸۵۱۱۱:۰۸:۳۵ ۱۳۹۹/۵/۲۸
ببخشید شما اصلا میدونی غیر انتفاعی یعنی چی؟ برای این منظور تنها مفهومی که میتونه مناسب این کار باشه غیر انتفاعیه!
فرناز۱۵۶۵۹۶۵۱۲:۱۴:۳۶ ۱۳۹۹/۵/۲۸
از اون مهم تر اینکه حتما" باید می رفتید در منطقه خیابان فرشته مدرسه رو درست می کردید؟ نمی شد برید در مناطق جنوب شهر اقدام به این کار می کردید؟
ناشناس۱۵۶۶۰۶۲۱۳:۲۰:۴۵ ۱۳۹۹/۵/۲۸
اخی دلمون کباب شد با این حقوق کم فرزندشون !!!!!!!!!!!!!!!!!! یه کمپین بزارین برای کمک فرزند حداد زیر خط فقره ها !!!!!!!!!!!!!!!..
ناشناس۱۵۶۵۲۶۷۲۳:۴۷:۵۳ ۱۳۹۹/۵/۲۷
اگر آقای فتاح اشتباه کرده (حتی اگر مشاورانش اطلاعات اشتباه به او داده باشند) و اگه واقعا روحیه بسیجی دارد باید در همان تلویزیون از افرادیکه در موردشان اشتباه گفته عذرخواهی کند وگرنه دیگر مثل سابق به حرفهای ایشان اعتماد کامل نیست
ناشناس۱۵۶۵۲۷۰۲۳:۴۹:۴۵ ۱۳۹۹/۵/۲۷
آقای حدادعادل شما می توانستید یک زمین در منطقهای ارزان از شهر تهران تهیه کنید و مدرسه را در ان بنا کنید برای توسعه علوم انسانی لازم نیست یک ملک مرغوب و گرانقیمت در بهترین منطقه تهران را در اختیار داشته باشد.
مجتبی۱۵۶۵۴۲۳۰۵:۱۱:۳۴ ۱۳۹۹/۵/۲۸
خب ایشون جنوب تهران دیگه نمیتونست برای مستضعفین کار کند. بالاخره فرق می کنه
ناشناس۱۵۶۵۷۳۵۰۹:۵۸:۵۹ ۱۳۹۹/۵/۲۸
حالا چه ربطی داشت؟ ملکی درخواست کرده وبه او اجاره داده بودن
ناشناس۱۵۶۶۷۶۲۰۰:۳۶:۳۹ ۱۳۹۹/۵/۲۹
یک ملک خوب در یکی از بهترین نقاط تهران با دانش اموزان سفارشی برای خدمت به ما مستضعفین نمک نشناس اقای حداد ممنون به فکر ما ضعفا هستید انشاالله خدا قبول کنه
ناشناس۱۵۶۵۲۷۵۲۳:۵۳:۴۶ ۱۳۹۹/۵/۲۷
عذر بدتر از گناه بود که
علی۱۵۶۵۲۷۶۲۳:۵۳:۵۳ ۱۳۹۹/۵/۲۷
جناب حداد عادل واقعا دلمان سوخت بخاطر مظلومیت شما . اگر مجاهدت شما در کار مدرسه معارف نبود نمی‌دانستیم چگونه زندگی کنیم . چرا ما را عوام فرض میکنید .واقعا فکر میکنید توضیحات شما در مورد حقوق فرزندانتان قابل قبول است . اگر صادق هستید بیلان مالی مدرسه خویش را در معرض عموم قرار دهید
ناشناس۱۵۶۵۴۹۸۰۷:۲۳:۳۱ ۱۳۹۹/۵/۲۸
فقط یک سوال دارم: فرزند شما با حقوق ماهیانه دو میلیون و چهارصد هزار تومان بابت کار تمام وقت در کجای شهر تهران و چطور زندگی می‌کنند؟
ناشناس۱۵۶۵۵۷۲۰۸:۱۴:۰۰ ۱۳۹۹/۵/۲۸
مستاجرن و بعدازظهرها اسنپ کار میکنن . اسنپ موتوری
ناشناس۱۵۶۵۵۶۳۰۸:۰۷:۴۸ ۱۳۹۹/۵/۲۸
دکترای نانوتکنولوژی، اونوقت تو مدرسه فرهنگ چی کاره است؟ چه ربطی داره به علوم انسانی؟ ارتقای علوم انسانی هم داده این مدرسه؟
ناشناس۱۵۶۵۲۸۴۰۰:۰۰:۴۱ ۱۳۹۹/۵/۲۸
درمورد صحبتهای آقای حداد چند نکته قابل ذکر است. اول اینکه چرا اموال بنیاد که در راستای تاسیس مدرسه و فعالیت آموزشی در اختیار موسسه تحت نظر ایشان قرار گرفته در جنوب تهران به جای سعادت آباد و الهیه مورد استفاده قرار نگرفته است. تا به جای تعلیم و تربیت فرزندان امثال فتاح به تربیت و تعلیم مردم مستمند جنوب شهر بپردازند. دوم اینکه ایشان می گویند ما نیروهایی که علاقه به خدمت به مستضعفین داشته باشند تربیت کرده ایم. ای کاش بیلان خود در این زمینه را می گفتند که این افرادی که تربیت کرده اند الان کجا هستند و چه می کنند. سوم اینکه این اموال چرا باید در اختیار آقای حداد قرار بگیرد. و ثواب این خدمت را ایشان ببرند. شاید افراد دیگزی هم باشند که بخواهند در اینگونه ثوابها شریک باشند!
ناشناس۱۵۶۵۲۹۳۰۰:۰۵:۳۳ ۱۳۹۹/۵/۲۸
با این دیدگاه حداد عادل، آیا هر کسی که دغدغه فرهنگی داشته باشد می تواند از بنیاد زمین و ملک رایگان بگیرد و اسباب اشتغال فرزندان و اطرافیان خود را فراهم کند؟ با وجود وزارت آموزش و پرورش و وظایف صریح و ذاتی این وزارت خانه چه کسی مسئولیت تربیت نیروی انسانی دانشمند و مؤمن و متعهد را با اموال بیت المال بر دوش حداد عادل و اطرافیانش گذاشته تا محیطی اختصاصی برای فرزندان خود و مقامات فراهم کند؟ بهتر نبود همین فرآیند با دارایی شخصی مانند ده ها مدرسه غیرانتفاعی دیگر انجام شود تا مصداق آیه شریفه "الَّذِينَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ " گردد نه دست درازی به اموال بیت المال؟
ناشناس۱۵۶۵۲۹۴۰۰:۰۶:۳۰ ۱۳۹۹/۵/۲۸
چرا امثال جناب حدا. برای تبرئه خود از مقام معظم رهبری هزینه می کنند این چه رسم ولایت پذیری است
ناشناس۱۵۶۵۴۵۶۰۶:۳۳:۲۴ ۱۳۹۹/۵/۲۸
اتفاقا ولایت پذیری یعنی شفاف سازی
ناشناس۱۵۶۵۵۰۹۰۷:۳۲:۰۹ ۱۳۹۹/۵/۲۸
ولایت پذیری واقعی یعنی : حقایق را بگو هر چند برای اشخاصی تلخ باشد
ناشناس۱۵۶۵۴۹۱۰۷:۱۷:۱۱ ۱۳۹۹/۵/۲۸
خوده ایشون فرمودت به دستور رهبری توجه ننمودی
ناشناس۱۵۶۵۶۵۲۰۹:۱۶:۴۰ ۱۳۹۹/۵/۲۸
ابتکار و کروبی هم به قول خودشان از امام دستور داشتند
حسن۱۵۶۵۳۰۱۰۰:۱۶:۳۲ ۱۳۹۹/۵/۲۸
خب جناب حداد تلویحا اعتراف کرده که این مدرسه که در محله ای اعیانی هم ساخته شده در اختیار ازمابهترون هاست.
ناشناس۱۵۶۵۳۰۴۰۰:۲۰:۳۴ ۱۳۹۹/۵/۲۸
بالاخره ملک بنیاد را بر می‌گردانید یا نه؟؟؟؟؟
مر۱۵۶۵۳۲۲۰۰:۳۶:۴۲ ۱۳۹۹/۵/۲۸
جنابعالی فرد فرهیخته ای هستید. لیکن مستحضرید استفاده از اموال عمومی هر چند در حد تخفیف در شهریه یا حقوق تمام وقت کم بعنوان یک شغل کمتر از روشنایی یک شمع بیت المال نیست. انسان نباید خود را در معرض اتهام قرار دهد. باید حق داد که جناب فتاح به جنابعالی یادآور شود تا شاید دیگران که گوش شنوا ندارند و استفاده از اموال عمومی را بحق میدانند اندکی بخود آیند متاسفانه بدعتهایی در نظام بخصوص از زمان ریاست جمهوری مرحوم هاشمی بین مسئولین بر این کشور گسترده شده که قوای مقننه و قضائیه در رفع آن ناتوانند.
ناشناس۱۵۶۶۷۵۸۰۰:۲۹:۰۸ ۱۳۹۹/۵/۲۹
گرفتن خانه توسط آقای حداد چه ربطی به مرحوم هاشمی داره . عادت کردید هرچی فساد تو مملکت از هر کسی می بینید به پای اون بنده خدا که در قید حیات هم نیست بیندازید
عباس۱۵۶۵۳۳۹۰۰:۵۴:۴۰ ۱۳۹۹/۵/۲۸
آقای حداد عادل آیا این امکان برای همه افرادی که قصد کمک به فرهنگ ایران دارند فراهم است که بتوانند از املاک بنیاد برای افتتاح مدرسه استفاده کنند یا فقط شما میتوانید با مایه گذاشتن از مقام معظم رهبری از این امکانات استفاده کنید . بعدش هم آقای فتاح حرفی غیر از اینکه شما گفتید که نزده اند فقط گفته اند مدرسه برای خودتان فقط اجاره را به روز بدهید چون به نظر نمیرسد مدرسه شما مجانی دانش آموز بگیرد و شهریه به روز میگیرید پس اجاره را هم به روز بدهید چرا ناراحت میشوید
ناشناس۱۵۶۵۳۴۳۰۱:۰۰:۱۸ ۱۳۹۹/۵/۲۸
پسران شما با این حقوق چطور شهریه مدرسه فرهنگ رو پرداخت کردند؟
ناشناس۱۵۶۵۳۶۲۰۱:۲۴:۲۲ ۱۳۹۹/۵/۲۸
شما با یک مدرسه کل سیستم آموزش وپرورش رو نجات دادید تبریک شما یک سوپر من هستید
ناشناس۱۵۶۵۳۶۹۰۱:۳۲:۰۵ ۱۳۹۹/۵/۲۸
باید از افرادی که برای اثبات خودشان دیگران را خراب می‌کنند ترسید.
ناشناس۱۵۶۵۴۸۵۰۷:۱۲:۰۲ ۱۳۹۹/۵/۲۸
واقعیت رو گفته هر چند تخریب کرده
پیراسته فر۱۵۶۵۳۷۷۰۱:۳۷:۱۶ ۱۳۹۹/۵/۲۸
بعضاًهجمه ها ناعادلانه ای به آقای دکترحدادعادل واردمی شود،دکترحدادعادل ازسرمایه های کشوراست،خودآقای دکترحدادعادل خیلی بهترازدیگران پشتبان وحافظ ولایت است ومی داندکه نبایدازرهبری هزینه بکند ،بعضاً لازم میشود که درفراینددراختیارگرفتن یک ملک اسمی برده شود. واما درمورداینکه این مدرسه برای پسرحدادعادل ساخته شده!؟توضیحات خانم حدادعادل(درآن برنامه تلویزیونی) اشاره به این داشته که تاآن زمان ازاین واقعیت غافل بوده اند(برای بچه های رشته انسانی مدرسه مناسبی وجودندارد) وهمه سرمایه گذاری آموزش وپرورش روی2رشته تجربی وریاضی بوده،فرزندش بهانه ای شدبرای تآسیس یک مدرسه مناسب رشته انسانی،وگرنه که این مدرسه اختصاصی و تک نفره نبوده که فقط پسرحدادعادل آنجادرس بخواند.فعل آقای فتاح (افشاگری)درست نبود،فتاح سپاه وارتش راهم زیرسئوال برد،پاسخ منطقی را کیهان(آقای شریعتمداری) به برادرعزیز-فتاح- داد.
ناشناس۱۵۶۵۶۱۹۰۸:۵۳:۱۵ ۱۳۹۹/۵/۲۸
احیاناً خانواده محترم دکتر حداد عادل قبل از عزم فرزند برای تحصیل در رشته علوم انسانی، از وضعیت علوم انسانی در کشور اطلاعی نداشتند؟ جناب دکتر حداد عادل از چهره‌های فرهنگی پیش از انقلاب بوده و به خوبی به اوضاع فرهنگی کشور واقف هستند. ضمن تشکر از مجاهدت‌های جناب حداد در سرتاسر عمر پر خیر و برکتشان، لطف فرموده و اجاره ساختمان را مطابق عرف به بیت المال پرداخت نمایند.
ا۱۵۶۶۵۷۴۲۰:۴۹:۲۴ ۱۳۹۹/۵/۲۸
کجای اسلام و قانون نوشته ادعای ولایت پذیری یعنی رانت?
علی۱۵۶۵۳۷۹۰۱:۳۹:۳۵ ۱۳۹۹/۵/۲۸
اگر مدرسه عادی و برای مردم عادی بود چرا در داخل خیابان فرشته احداث شد ؟قیمت نجومی را فراموش کنیم از نظر دسترسی هم برای اقشار عادی نا ممکن بود. از حضرت آقا مایه نزارید ایشان موافق تاسیس مدرسه بودند ولی نه در خیابان فرشته الهیه.
الهیار۱۵۶۶۵۷۵۲۰:۵۱:۵۵ ۱۳۹۹/۵/۲۸
اخه تمام تمام شهدا و جانبازان تو مدرسه فرهنگ درس خوندند
ناشناس۱۵۶۵۳۸۱۰۱:۴۱:۴۰ ۱۳۹۹/۵/۲۸
ملک چی شد؟ چرا جنوب شهر کار نکردی؟؟
ناشناس۱۵۶۵۳۹۸۰۲:۱۳:۱۹ ۱۳۹۹/۵/۲۸
همسرشما در تلویزیون گفتن که به خاطر فرزندتون مدرسه را زدن
مهدی۱۵۶۵۳۹۹۰۲:۱۳:۵۶ ۱۳۹۹/۵/۲۸
یعنی تو تهران غیر فرشته جای دیگه ملک نبود
ناشناس۱۵۶۵۹۶۹۱۲:۱۶:۵۳ ۱۳۹۹/۵/۲۸
بود، آب و هوای شان به اندازه فرشته با ذائقه ما خوش نبود.
رسول۱۵۶۵۴۰۰۰۲:۱۸:۴۳ ۱۳۹۹/۵/۲۸
ملک برگردونید برید جای پایین شهر بسازید بلکه علوم انسانی پویاتر باشه!!
ناشناس۱۵۶۵۴۱۳۰۳:۵۶:۴۵ ۱۳۹۹/۵/۲۸
جالبه می‌گویند فرزندانم این میران حقوق کم را دریافت می کنند خب چرا اطلاعات حساب مالی خود و فرزندان را منتشر نمی فرمایید؟
ناشناس۱۵۶۵۴۲۰۰۴:۵۶:۲۳ ۱۳۹۹/۵/۲۸
رهبری برای بعضی ها شده سپر بلا .
ناشناس۱۵۶۵۵۳۱۰۷:۴۷:۳۶ ۱۳۹۹/۵/۲۸
اموال بنیاد مستضعفان عمدتا مصادره‌ای است و پهلوی خائن نمیرفته تو جنوب تهران خانه و زمین و کاخ بخره یا بسازه . بدیهی است وقتی قراره از زمینهای اونها به کاری اختصاص بدهند میشه نیاوران و تجریش
ناشناس۱۵۶۵۵۸۵۰۸:۲۲:۵۶ ۱۳۹۹/۵/۲۸
از عدالت گر که میخواهی دلیل ، یاد کن از آتش و دست عقیل
ناشناس۱۵۶۵۸۱۰۱۰:۴۴:۳۵ ۱۳۹۹/۵/۲۸
روحی فداک یا امیرالمومنین
ناشناس۱۵۶۵۴۲۶۰۵:۲۸:۲۵ ۱۳۹۹/۵/۲۸
دلم واقعا سوخت از این همه گذشت!
ناشناس۱۵۶۵۴۲۷۰۵:۲۹:۰۵ ۱۳۹۹/۵/۲۸
خیلی از مدارس دیگه هم در ایران وضع نابهنجار دارن ، شما باید فرشته نجات اون مدارس هم باشید ؟!!!!
ناشناس۱۵۶۵۵۲۱۰۷:۴۱:۱۲ ۱۳۹۹/۵/۲۸
حداد چرا نباید بره سیستان و بلوچستان و اونجا یه مدرسه رو نجات بده ؟!!! حتما باید توی خیابون فرشته ، یه مدرسه رو نجات بده ؟
ناشناس۱۵۶۵۴۲۸۰۵:۲۹:۵۳ ۱۳۹۹/۵/۲۸
قانع نشدیم
ناشناس۱۵۶۵۴۲۹۰۵:۳۰:۳۵ ۱۳۹۹/۵/۲۸
سریع املاک رو تحویل بده بیا بیرون ازش
ناشناس۱۵۶۵۴۳۲۰۵:۳۲:۳۰ ۱۳۹۹/۵/۲۸
بعد از ۲ هفته فکر کردن راجع به اینکه چی جواب بده ، اینم شد جوابش !
ناشناس۱۵۶۵۶۰۲۰۸:۳۴:۴۸ ۱۳۹۹/۵/۲۸
عالی!
ناشناس۱۵۶۵۴۳۳۰۵:۳۲:۳۴ ۱۳۹۹/۵/۲۸
تلک الایام نداولها جدا از اینکه طرفین راست میگویند یا ناقص حرف می زنند ، باید گفت آن زمانی که یه بنده خدایی در تلویزیون بگم بگم گفت و ادعاهایی علیه هاشمی و ناطق و موسوی ... کرد همه این آقایان اگر نگویم راضی و خوشحال بودند لااقل اعتراضی نکردند امروز همین بلا گرفتار آنها شده !!!... بنده شدیداً اعتقاد دارم خداوند در همین دنیا نتایج برخی کارهای کرده و نکرده ما را به ما نشون می ده
ناشناس۱۵۶۵۴۳۴۰۵:۳۳:۲۴ ۱۳۹۹/۵/۲۸
آره تلاش تو ۳ دهه بی نتیجه نبوده !
ناشناس۱۵۶۵۴۳۵۰۵:۳۴:۰۹ ۱۳۹۹/۵/۲۸
آقای عادل ! تهمت نیست ، حقیقت است
ناشناس۱۵۶۵۴۳۹۰۵:۴۲:۱۸ ۱۳۹۹/۵/۲۸
دو سوال از آقای حداد: مستضعفین در خیابان فرشته مدرسه می روند؟ مگر نماینده رهبر و کسی که از ایشان در این مورد حکم دارد آقای فتاح نیست؟
ناشناس۱۵۶۵۴۵۷۰۶:۳۴:۲۰ ۱۳۹۹/۵/۲۸
حداد مچکریم بابت روشنگری ات مردم روشن شدن البته مردم روشن هستن دیگه
ناشناس۱۵۶۵۴۵۹۰۶:۳۶:۲۹ ۱۳۹۹/۵/۲۸
پسرای حداد عادل برن شکایت کنن اداره کار دارن زیر حداقل حقوق وزارت کار حقوق میگیرن ۱/۷۰۰ !!!
حکاک زاهد۱۵۶۵۵۷۸۰۸:۱۷:۰۸ ۱۳۹۹/۵/۲۸
حداد عادل برای پسراش یه اداره کار بسازه توی ولنجک با املاک بنیاد
ناشناس۱۵۶۵۶۱۱۰۸:۴۵:۴۱ ۱۳۹۹/۵/۲۸
چرا برن اداره کار شکایت کنن ؟! باباشون براشون یه اداره کار بسازه خوب
ناشناس۱۵۶۵۴۶۳۰۶:۴۰:۱۷ ۱۳۹۹/۵/۲۸
خوب همه چیز مشخص شد تقریبا
ناشناس۱۵۶۵۴۶۵۰۶:۴۳:۴۸ ۱۳۹۹/۵/۲۸
اگر واقعا هدفتان خدمت می بود میتوانستید مثل خیرین مدرسه ساز، مدرسه را بسازید و تحویل آموزش و پرورش بدهید تا عموم مردم استفاده کنند نه اینکه مدرسه غیر انتفاعی با شهریه آنچنانی اداره کنید و باعث طعنه و بدبینی مردم به مسولیت بشوند
ناشناس۱۵۶۵۴۶۷۰۶:۴۴:۵۲ ۱۳۹۹/۵/۲۸
توی این موضوع هم فهمیدیم چه خبره
ناشناس۱۵۶۵۴۶۹۰۶:۴۷:۲۶ ۱۳۹۹/۵/۲۸
قوه قضائیه ، ملک را نجات داده و آزاد کند
ناشناس۱۵۶۵۵۰۵۰۷:۲۸:۱۴ ۱۳۹۹/۵/۲۸
آزمونی دیگر در برابر قوه قضائیه # سوت زنی _ میرسلیم # سوت زنی _ فتاح
ناشناس۱۵۶۵۴۷۷۰۷:۰۱:۳۸ ۱۳۹۹/۵/۲۸
با توضیحات آقای حداد،بسیاری از ابهامات روشن شد.ممنون آقای حداد.
ناشناس۱۵۶۵۴۸۳۰۷:۰۹:۳۸ ۱۳۹۹/۵/۲۸
یک دادستان شجاع و جسور حکم تخلیه این مکان رو صادر کنه
ناشناس۱۵۶۵۴۸۴۰۷:۱۰:۲۸ ۱۳۹۹/۵/۲۸
خدارو شکر بعد ایجاد چنین مدرسه یی، تحول شگرف در رشته علوم انسانی اتفاق افتاد و الان نتایج به بارنشسته و...
ناشناس۱۵۶۵۴۹۶۰۷:۲۰:۴۷ ۱۳۹۹/۵/۲۸
به کمپین درخواست رعایت ‎حداقل دستمزد برای فرزندان ‎حدادعادل بپیوندید.
rassharif۱۵۶۵۵۷۷۰۸:۱۷:۰۷ ۱۳۹۹/۵/۲۸
ورودی این مدارس چه کسانی هستند؟ کل جامعه به عدالت می توانند از این هزینه بیت المال استفاده کننده؟ خیر. فرزندان مسئولین و ثروتمندان. یعنی دقیقا کسانی که ارتباط تنگاتنگی با مشکلات امروز ایران دارند!
ناشناس۱۵۶۵۵۸۱۰۸:۱۹:۳۴ ۱۳۹۹/۵/۲۸
چرا این مدرسه نباید تحویل آموزش و پرورش باشه ؟
ناشناس۱۵۶۵۶۰۰۰۸:۳۳:۵۲ ۱۳۹۹/۵/۲۸
میشه بفرمائید شهریه مدارس شما چقدره آیا مستضعفان هم می تونن تو همچین مدارسی درس بخونن!!!
رضایی۱۵۶۵۶۳۲۰۹:۰۱:۳۲ ۱۳۹۹/۵/۲۸
اینطور که به نظر میاد تنها کسانی که بهره خاصی از اموال مستضعفان نمی‌برند خود فقرا و مستضعفان هستند
ناشناس۱۵۶۵۶۵۹۰۹:۲۱:۱۹ ۱۳۹۹/۵/۲۸
آقای حداد گفته اند فرزندان و نوه های من آنجا درس خوانده اند. لطفا توضیح دهند درس خوانده علوم انسانی چگونه دکترای نانوتکنولوژی شده اند.
ناشناس۱۵۶۵۶۹۵۰۹:۳۶:۰۴ ۱۳۹۹/۵/۲۸
چه تعداد دیگه از این نوع املاک بذل و بخشش شده خدا عالم است
موسوی۱۵۶۵۷۳۴۰۹:۵۸:۰۷ ۱۳۹۹/۵/۲۸
به نظرم توضیحات آقای حداد قانع کننده نیست
ناشناس۱۵۶۵۷۸۵۱۰:۲۴:۴۹ ۱۳۹۹/۵/۲۸
از فتاح مچکریم بابت افشا از حداد هم مچکریم بابت شفاف سازی
ناشناس۱۵۶۵۷۹۶۱۰:۳۸:۲۹ ۱۳۹۹/۵/۲۸
آقای حداد اومدی ابروش درست کنی چشمشو هم کور کردی!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۱۵۶۵۸۰۸۱۰:۴۴:۰۳ ۱۳۹۹/۵/۲۸
فرزند ایشان با این حقوق پایین کجا خونه کرایه کرده وزندگی میکنند
ناشناس۱۵۶۵۸۰۹۱۰:۴۴:۲۱ ۱۳۹۹/۵/۲۸
پاسخ های آقای حداد بسیار ضعیف، غیریرقانع کننده بود در ضمن نباید از رهبری مایع میگذاشت
ناشناس۱۵۶۵۸۱۳۱۰:۴۵:۴۳ ۱۳۹۹/۵/۲۸
مدرسه باید تحویل آموزش و پرورش داده بشود تا مردم به تور اینا نیفتند.
ناشناس۱۵۶۵۸۵۹۱۱:۱۱:۳۷ ۱۳۹۹/۵/۲۸
حداد عادل خوبه يك توضيحي هم راجع به زمين ها وبرج ولنجك هم بدهد
ناشناس۱۵۶۵۸۶۹۱۱:۱۴:۳۷ ۱۳۹۹/۵/۲۸
ظاهرا فرزندان سیستان و بلوچستان و خوزشتان و ایلام و ..........مردم عادی جزو سر سفره نشستگان انقلاب محسوب نمیشن!
دبیر بازنشسته ۷۰ ساله۱۵۶۵۹۰۲۱۱:۳۷:۴۹ ۱۳۹۹/۵/۲۸
جناب حداد عادل به من عوام بگوید که فرزند ایشون با دو میلیون چهارصد هزار تومان چگونه در تهران زندگی میکنتد؟! همین.
علیرضا۱۵۶۵۹۷۶۱۲:۲۰:۰۵ ۱۳۹۹/۵/۲۸
آقای حداد با کلمات بازی نکن. مدرسه غیر انتفاعی تو زمین بیت المال !!!!!
ناشناس۱۵۶۵۹۹۱۱۲:۳۱:۴۲ ۱۳۹۹/۵/۲۸
آقا یک هووی من هم احساس تکلیف برای آموزش و پرورش کردم لطفا یک قطعه زمین مرغوب و یک بودجه میلیاردی ناقابل در اختیار اینجانب قرار دهید تا جوابگوی احساس تکلیفم باشم
بهرام۱۵۶۶۰۷۱۱۳:۲۶:۴۸ ۱۳۹۹/۵/۲۸
اقای حداد امدی درست کنی زدی خرابش کردی دیگر حرف و توجیح شما را مردم قبول نمی کنند حال شما هر چه میخواهی بگو
ناشناس۱۵۶۶۱۱۰۱۳:۵۶:۳۱ ۱۳۹۹/۵/۲۸
اما خود رهبری بارها از وضعیت علوم انسانی انتقاد کرده اند
ناشناس۱۵۶۶۵۸۶۲۰:۵۹:۴۳ ۱۳۹۹/۵/۲۸
بالاخره ملک بنیاد مسترد میکنید یا نه
ناشناس۱۵۶۶۷۶۱۰۰:۳۵:۲۷ ۱۳۹۹/۵/۲۹
توجیه چرا، اجاره واقعی را پرداخت کنید. بالاخره مال شخصی که نیست، جواب خدا را چی میگید؟آیا دیگران هم مثل شما از این امکانات برخوردارند؟
ناشناس۱۵۶۶۷۶۹۰۰:۴۳:۰۳ ۱۳۹۹/۵/۲۹
جناب حداد عادل ،فقط علوم انسانیه بالاشهریا ،علوم انسانیه .علوم انسانیه پایین شهر یا، علوم انسانی نیست.
ناشناس۱۵۶۷۴۴۱۱۲:۲۸:۵۹ ۱۳۹۹/۵/۲۹
اگر حداد عادل نه و شخص معمولی بود این امکانات داده می شد ؟
ناشناس۱۵۶۷۶۷۱۱۳:۵۲:۱۲ ۱۳۹۹/۵/۲۹
حداد انتظار داره ازش بابت نجات علوم انسانی تشکر هم بشه !!!! ملک رو کی پس میدی؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

    2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

    3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

    4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

    5. این صدای اقتدار ایران است ...

    6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

    8. وحدت ملی با وعده صادق

    9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

    10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

    11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

    12. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

    15. کمی دیر نیست؟

    16. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

    17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    18. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    20. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

    21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

    22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

    23. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    24. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    25. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    آخرین عناوین