تساوی پرسپولیس ۱۰ نفره مقابل گل گهر/ جلالی از لبه پرتگاه برگشت

گروه ورزشی الف،   3990525187

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان با تساوی پر گل سه - سه به پایان رسید.

به گزارش مهر، تیم فوتبال گل گهرسیرجان از ساعت ۲۰:۴۵ امشب میزبان پرسپولیس در هفته بیست ونهم رقابت های لیگ برتر فوتبال بود که این دیدار با تساوی سه - سه همراه بود.

علیرضا ابراهیمی (۲۱ و ۹۶) و سید احمد موسوی (۳۹) سه گل این بازی را برای گل گهر سیرجان و علی علیپور (۴۹) و احمد نوراللهی (۷۱) و مهدی ترابی (۹۴-پنالتی) برای پرسپولیس گل زدند.

شاگردان یحیی گل محمدی که پیش از این، چهارمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر را جشن گرفته بودند با ترکیب اصلی خود وارد زمین مسابقه شد. همین امر سبب شد تا بازیکنان این تیم با تاکتیک کاملا تهاجمی وارد زمین شوند تا بتوانند در همان دقایق ابتدایی از دفاع چند لایه گل گهر عبور کنند. حملاتی که تا دقیقه ۱۵ ادامه داشت اما تکل کمال کامیابی نیا در دقیقه ۱۶ با سخت گیری سید مهدی سیدعلی داور بازی همراه بود تا او با کارت قرمز مستقیم روبرو شده و پرسپولیس را برای دومین بار در یک ماه اخیر، ۱۰ نفره کند.

همین اخراج سبب شد تا شاگردان مجید جلالی در گل گهر با اعتماد به نفس بیشتری دست به حملات سرعتی بزنند و بتواند روی دروازه قهرمان فوتبال باشگاهی ایران فشار بیاورند. جملاتی که در دقیقه ۲۱ با کرنر آنها ادامه داشت تا علیرضا ابراهیمی بتواند با ضربه سر خود و روی اشتباه رادو، دروازه پرسپولیس را باز کند.

پس از این گل سرخپوشان پایتخت بار دیگر سعی کردند روی دروازه میزبان حمله کنند که چند باری هم توسط مهدی ترابی و علی علیپور موفق به این کار شدند اما هیچ یک از جملات آنها تبدیل به گل نشد تا گل گهری ها روی غفلت محمد نادری دفاع چپ سرخ ها و سرعت سید احمد موسوی در دقیقه ۳۹ صاحب موقعیت گل شده و گل دوم خود را به ثمر برسانند.

پس از این گل نیز تلاش بازیکنان پرسپولیس راه به جایی در نیمه اول نبرد تا ۴۵ دقیقه ابتدایی با همان دو گل برای میزبان به پایان برسد.

 

نیمه دوم با بازی یکطرفه از سوی پرسپولیس همراه بود. شاگردان یحیی گل محمدی با ترکیبی کاملا تهاجمی وارد زمین شدند تا دو گل خورده در نیمه اول را جبران کنند. حملات پردامنه سرخپوشان باعث شد تا خط دفاعی پر تعداد گل گهر در نهایت در دقیقه ۴۹ روی شوت سیامک نعمتی استحکام خود را از دست دهد تا توپ برگشتی که به تیر دروازه خورده بود باعث گلزنی علی علیپور روی توپ بازگشتی شود.

تعویض‌های تهاجمی گل محمدی در نیمه دوم باعث شد تا پرسپولیس بتواند گل تساوی را در دقیقه ۷۱ روی اشتباه محرز میلاد فراهانی با ضربه سر احمد نوراللهی به ثمر برساند. این پایان کار نبود تا خط آتش پرسپولیس در ثانیه های پایانی این بازی روی فرار علی علیپور صاحب پنالتی شده تا مهدی ترابی پشت این ضربه ایستاده و آن را به گل تبدیل کند.

در حالیکه سید علی قصد زدن سوت پایان بازی را داشت علیرضا ابراهیمی بار دیگر برای گل گهر گل زد تا کامبک سرخپوشان را ناکام بگذارد.

سرخ ها با این تساوی  ۶۴ امتیازی شدند و گل گهر سیرجان نیز ۳۰ امتیازی شد تا کمی با منطقه سقوط فاصله پیدا کند.