آخرین قیمت سکه، طلا و ارز در بازار

گروه اقتصادی الف،   3990523115

امروز در بازار سکه و طلا قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی و نیم سکه ثابت بوده در حالی که نرخ خرید و فروش دلار و یورو باز هم افزایشی بوده است.

به گزارش ایسنا، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (پنجشنبه)، با ۵۰ هزار تومان افزایش قیمت همراه شد و به ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم  نسبت به روز گذشته تغییری نداشته و روی قیمت ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش رفته است.

بنا بر اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، هر قطعه نیم سکه هم نسبت به روز گذشته بدون تغییر روی قیمت پنج میلیون و۳۵۰ هزار تومان معامله شد، همچنین هر قطعه ربع سکه هم با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی سه میلیون تومان فروخته شد.

سکه یک گرمی هم به قیمت یک میلیون و  ۷۰۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار با نرخ یک میلیون و ۲۷ هزار تومان خرید و فروش می شود.

امروز صرافی‌های بانکی هر دلار آمریکا را به قیمت ۲۱ هزار و ۸۵۰ تومان می‌خرند و معادل ۲۱ هزار و ۹۵۰ تومان هم می‌فروشند که نرخ خرید و فروش دلار نسبت به دیروز ۱۵۰ تومان افزایش یافته است.

همچنین، این صرافی‌ها هر یورو را معادل ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان می‌خرند و به قیمت ۲۵ هزار و ۹۰۰ تومان نیز می‌فروشند که نرخ خرید و فروش یورو در مقایسه با معاملات دیروز ۳۰۰ تومان با افزایش قیمت مواجه شده است.