ترامپ: «هریس» حریفی است که همه آرزویش را دارند!

گروه جهان الف،   3990522175

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه جنگ قدرت برای انتخابات ۲۰۲۰ به انتخاب «کامالا هریس» به عنوان گزینه معاونت ریاست جمهوری کشورش از سوی رقیب خود یعنی «جو بایدن» واکنش نشان داد.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا امروز چهارشنبه به انتخاب «کامالا هریس» به عنوان گزینه معاونت ریاست جمهوری آمریکا از سوی «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ واکنش نشان داد.

رئیس‌جمهور آمریکا مقارن با تشدید جنگ قدرت میان احزاب رقیب در این کشور برای کسب آرای بیشتر مردم درباره «کامالا هریس» نوشت: او با قدرت رقابت‌های انتخاباتی مقدماتی دموکرات‌ها را شروع کرد؛ اما پایان ضعیفی داشت و در نهایت تقریبا بدون هیچگونه حمایتی عرصه را ترک کرد. این حریفی است که همه آرزویش را دارند!

ترامپ همچنین دیروز در یک کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت که از انتخاب کاملا هریس «کمی متعجب شده است». وی در ادامه افزود که «کاملا هریس بدجنس‌ترین فرد است» و در رقابتهای مقدماتی حزب دموکرات عملکرد بسیار ضعیفی داشته است.

گفتنی است که کامِلا هریس از پدری جامائیکایی الاصل و مادری هندی تبار متولد شده و دادستانی بخش سانفرانسیسکو و دادستان کل ایالت کالیفرنیا را در کارنامه حرفه ای خود دارد.

همانطورکه پیش بینی می شد «کامالا هریس» به عنوان گزینه معاونت ریاست جمهوری آمریکا از سوی «جو بایدن» معرفی شد تا اولین زن سیاه پوستی باشد که در تاریخ ایالت متحده به این سمت منصوب می شود.