برانکو: هیچ پولی از قرارداد بیرانوند نگرفته‌ام

گروه ورزشی الف،   3990522127

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌دانم منظور مدیر پرسپولیس چیست، اما من فقط ۳۰ درصد از کل قراردادم را گرفتم. هیچ پولی هم از باشگاه جدید بیرانوند به حساب من واریز نشده است.

برانکو: هیچ پولی از قرارداد بیرانوند نگرفته‌ام

روزنامه خبرورزشی نوشت: برانکو ایوانکوویچ سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس، پاسخ مهدی رسول‌پناه را داد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس چند شب پیش در یک گفت‌وگوی تلویزیونی، از پرداخت ۶۰ درصد مطالبات برانکو، پرده برداری کرد، اما برانکو در مصاحبه با تهران تایمز گفت: «نمی‌دانم منظور مدیر پرسپولیس چیست، اما من فقط ۳۰ درصد از کل قراردادم را گرفتم. هیچ پولی هم از باشگاه جدید بیرانوند به حساب من واریز نشده است. در مورد اینکه مدیر باشگاه می‌گوید از فیفا زمانی برای تسویه حساب گرفته هم چیزی نمی‌دانم. هیچ نامه‌ای از فیفا نگرفتم که در آن، اتفاق جدیدی رخ داده باشد.»

برانکو در مورد حمایت هواداران پرسپولیس در خصوص عدم پایبندی به این قرارداد، ادامه داد: «خیلی ممنونم از هواداران. آن‌ها هم می‌دانند که من با همه احساس و صداقتم کار کردم و حرفه‌ای بودم. به این موضوع افتخار می‌کنم که در پرسپولیس کار کردم و باعث غرورم است که بخشی از تاریخ پرسپولیس باشم.»

این مربی کروات در نهایت گفت: «می‌دانم بعد از قهرمانی دوباره پرسپولیس، برخی اعضای تیم از جمله یحیی گل‌محمدی و بازیکنان به من هم تبریک گفته‌اند. من از تک‌تک آن‌ها متشکرم و به یحیی، هواداران و بازیکنان این قهرمانی را تبریک می‌گویم.»