روز آرام در بازار ارز

گروه اقتصادی الف،   3990522120

بازار ارز امروز (چهارشنبه) آرامش نسبی را شاهد بود و بهای دلار و یورو نوسان قابل توجهی از خود نشان ندادند. بر این اساس نرخ فروش دلار در صرافی‌های بانکی با قیمت ۲۱ هزار و ۸۰۰ تومان انجام شد.

روز آرام در بازار ارز

به گزارش ایرنا، در ادامه افزایش قیمت ارز طی دو روز گذشته، امروز (چهارشنبه، ۲۲ مرداد) ارزهای عمده بازار شاهد افزایش اندک در بهای خود بودند.

بهای خرید و فروش هر دلار آمریکا در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز در صرافی‌های بانکی بدون افزایشی نسبت به روز گذشته به قیمت ۲۱ هزار و ۷۰۰ تومان فروخته شد و با بهای ۲۱ هزار و ۶۰۰ تومان نیز خریداری شد.

تابلوی صرافی‌های بانکی برای خرید و فروش یورو نیز امروز افزایش  ۱۷۰ تومانی را نسبت به بهای روز گذشته ثبت کردند. به این ترتیب فروش یورو امروز در این صرافی‌ها با قیمت ۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان برای فروش و عدد ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان برای خرید هر یورو در این صرافی‌ها ثبت شد.

 ارزیابی بازار غیر رسمی ارز اما گویای آن است که نرخ خرید و فروش دلار در این بازار همچنان تمایلی برای افزایش قیمت ندارد و در حالی که در پایان روز گذشته دلار با قیمت حدود ۲۲ هزار و ۲۰۰ تومان معامله می شد، امروز خرید و فروش دلار از حدود بهای ۲۱ هزار و ۸۰۰ تومان آغاز شد و در حال حاضر در محدوده ۲۲ هزار و ۲۰۰ تومان معامله می‌شود.

همچنین در سامانه سنا نیز در روز کاری قبل (۲۱ مرداد) برای فروش هر یورو مبلغ میانگین ۲۵ هزار و ۷۳۸ تومان و برای فروش دلار نیز رقم ۲۱ هزار و ۳۸۷ تومان ثبت شده است.

از سوی دیگر در سامانه نیما طی در روز معاملاتی گذشته (۲۱ مرداد) فروش هر حواله یورو با میانگین قیمت ۲۲ هزار و ۱۸۹ تومان انجام شد. فروش حواله دلار نیز با میانگین قیمت ۱۸ هزار و ۷۸۶ تومان ثبت شد.