مجیدی و کاری که باتجربه‌ها از پس آن برنیامدند

گروه ورزشی الف،   3990521006

یک پیشکسوت استقلال معتقد است که استقلال در بازی با سپاهان بهترین عملکرد دفاعی‌اش را در بازی‌های اخیر داشته است.

 منصور رشیدی، در گفت‌وگو با ایسنا درباره پیروزی استقلال مقابل سپاهان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار کرد: استقلال نسبت به چند بازی گذشته بهتر بود و به نظرم یکی از بهترین بازیکنان استقلال مقابل سپاهان حسینی بود که در این بازی خونسرد و آرام بود و به جز یک صحنه که اشتباه کرد، عملکرد خوبی در تمام جنبه‌ها از خود  به نمایش گذاشت.

او افزود: ترکیب دو تیم در این دیدار متفاوت بود. دو نفر از مهاجمان استقلال یعنی دیاباته و مطهری در این بازی غایب بودند. با این حال فرهاد مجیدی بسیار خوب آنالیز کرده بود و می‌دانست نمی‌تواند از جناحین استفاده کند به همین دلیل با ترکیب ۱-۵-۴ به فکر استفاده از ضدحمله از عمق دفاعی سپاهان بود. برعکس استقلال، سپاهان بود که روی سانتر از جناحین و سرزنی کیروش حساب باز کرده بود ولی در این بازی پس از هفت، هشت مسابقه استقلال عملکرد دفاعی خوبی داشت و به سپاهانی‌ها اجازه گل‌زنی ندادند.

این پیشکسوت استقلال در پایان درباره سرنوشت این فصل استقلال با فرهاد مجیدی گفت: با این که چند تیم موقعیت خوبی برای نایب قهرمانی دارند اما استقلال شانس بیش‌تری از بقیه دارد ولی برای جام حذفی نمی‌توان صد درصد نظر داد. در کل باید به مجیدی فرصت داد چون جوان است و مشکلات زیادی هم در این فصل داشت. باید این موضوع را در نظر گرفت که مربیان باتجربه‌تر از مجیدی نتوانستند از پس کار در استقلال بربیایند ولی مجیدی با وجود داشتن مصدومان زیاد، کرونا و حواشی مختلف دیگر خوب عمل کرده است.