کلینتون درباره خرابکاری جمهوریخواهان در انتخابات آمریکا هشدار داد

گروه جهان الف،   3990515178

رقیب انتخاباتی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا درباره خرابکاری جمهوریخواهان در انتخابات نوامبر سال جاری هشدار داد.

به گزارش مهر، هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه اسبق آمریکا و رقیب انتخاباتی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ در پیامی توئیتری درباره خرابکاری احتمالی حزب جمهوری‌خواه در رأی‌گیری‌های پُستی نوامبر سال جاری میلادی هشدار داد.

رقیب انتخاباتی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ در این خصوص نوشت: من می‌ترسم جمهوری‌خواهان در این شیوه کارشکنی‌هایی مانند کُندکردن روند و سخت‌تر کردن انجام آن را ایجاد کنند تا کار به انتخابات دوباره بکشد.

این در حالیست که ترامپ نیز از سوی دیگر تا کنون در این خصوص هشدار داد و امروز نیز در این باره گفت: (اعلام نتایج انتخابات به صورت پُستی) ممکن است ماه‌ها و ماه‌ها طول بکشد. ممکن است سال‌ها طول بکشد. با نوع غیابی مشکلی ندارم؛ زیرا باید روند آن طی شود. در حال حاضر فلوریدا زیرساخت‌هایی دارد که ایجاد آن سال‌ها طول کشیده است.

«دونالد ترامپ» در ادامه جنگ قدرت در این کشور علیه رقیب خود در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ نیز اعلام کرد: (هیلاری) کلینتون در یک پیله زندگی می‌کند و هنوز شکست در انتخابات ۲۰۱۶ را باور نکرده است.