هاست دانلود ارائه دهنده خدمات میزبانی فایل

گزارش بازرگانی،   3990515137

هاست دانلود برای آن نوع از سایت‌هایی کاربرد دارد که روزانه به آپلود فیلم و موزیک می‌پردازند. اگر وبمستر سایت دانلود موزیک، دانلود فیلم یا دانلود فایل‌های پُرحجم هستید، باید نسبت به تاریخ انقضا و تاریخ تمدید هاست دانلود حساس باشید. چرا که در صورت به پایان رسیدن هاست دانلود، هیچکدام از فایل‌های سایت شما دیگر قابلیت بارگذاری و نمایش نخواهند داشت. البته قبل از انتخاب هاست دانلود مناسب هم باید در مورد شرکت خرید هاست دانلود، اطلاعات جامعی کسب کنید. اگر در مرحله نخستین خرید هاست دانلود، سهل انگاری کنید، شاهد نتایج خوبی نخواهید بود.

هاست چیست؟

برای اینکه معنای واضح و دقیق هاست دانلود را بدانید، ابتدا بهتر است به مفهوم واقعی هاست پی ببرید. به بیان ساده، نام هاست به فضای اختصاصی گفته می‌شود که شما می‌توانید اطلاعات سایت خود را بارگذاری کنید. هاست یک کالای فیزیکی نیست که شما بتوانید با چشم غیر مسلح یا مسلح خود مشاهده نمایید. این فضا در شبکه اینترنت و بر روی مراکز داده در دنیا متمرکز می‌باشد.

در کل، هاست یا هاستینگ یک کامپیوتر تحت شبکه است که شما می‌توانید با کنترل پنل سایت خودتان، آن را مدیریت کنید. محتوای این کامپیوتر تحت شبکه مبتنی بر یکی از سیستم عامل‌های ویندوز یا لینوکس ارائه می‌شود. لذا، نمی‌توانید هاستی را خریداری کنید که براساس هر دو سیستم عامل باشد. سرویس میزبانی هاست، یک کامپیوتر است که با وسایل جانبی هوشمند و مودم‌های مخصوص می‌توانید به کنترل پنل سایت خود متصل شوید و سپس اطلاعات خود را در شبکه اینترنت پخش کنید. این اطلاعات می‌توانند به صورت محتوای متنی یا محتوای تصویری و صوتی باشند. زمانی که حجم محتواهای شما بسیار زیاد باشد، می‌بایست از هاست دانلود استفاده نمایید. در صورتی که محتوای متنی کم حجم یا محتوای صوتی و تصویری کمی دارید، همان هاست برای شما مناسب است.

هاست دانلود چیست؟

اکنون که به معنای هاست پی بردیم، دانستن مفهوم هاست دانلود برای شما ساده‌تر خواهد بود. هاست دانلود به هاستی گفته می‌شود که یک یا چندین سایت توزیع‌کننده فایل توسط آن بر روی سایت شما قرار می‌گیرد. منظور از این جمله، هاست با حجم ترافیک بالا و پهنای باند زیاد می‌باشد. به طور کلی، تمام سایت‌های فعال در اینترنت به پلن هاست دانلود نیاز ندارند. سایت‌هایی که به طور روزانه حجم زیادی فایل در فضای اینترنت قرار می‌دهند، باید از هاست دانلود استفاده کنند. حتما متوجه شده‌اید سایت‌هایی که از هاست دانلود استفاده می‌کنند، محدودیت کمتری در میزان حجم مصرفی سایت خود دارند. البته امکان پیاده‌سازی بعضی از المان‌ها در سایت‌های دارای هاست دانلود وجود ندارد.

هاست دانلود چه کاربردی دارد و  مزیت آن چیست؟

 

نام هاست دانلود بیانگر کارایی آن می‌باشد. این هاست تنها برای دانلود و آپلود فایل‌های مختلف کاربرد دارد. مزیت‌های زیاد هاست دانلود باعث شده است تا وبمستران و مدیران سایت، به دنبال یک سرویس ارائه دهنده هاست دانلود باکیفیت باشند. دو مزیت‌‌ ویژه هاست دانلود عبارت است از:

  • با سرعت زیادی می‌توانید چندین فایل را به طور همزمان در سایت خود آپلود کنید.
  • کاربران زیادی می‌توانند به صورت همزمان و با سرعت بالا، فایل مورد نظر خود را دانلود نمایند.

تفاوت بین هاست دانلود ایرانی و خارجی چیست؟

  • زمانی که بخش اعظم بازار هدف سایت شما در خارج از کشور قرار داشته باشد، بهتر است از هاست دانلود خارجی استفاده کنید. چرا که دیتا سنتر خارج از ایران می‌تواند ورود و خروج کاربران شما را پشتیبانی کند.
  • زمانی هم که شما ترافیک زیادی از سوی کاربران داخل ایران جذب کنید، هاست دانلود ایرانی برای سایت شما مناسب خواهد بود.

در واقع، محل پشتیبانی دیتا سنتر سبب متفاوت بودن این دو هاست دانلود شده است. مسلم است دیتا سنتر هاست دانلود خارجی در خارج از کشور قرار دارد. همچنین، دیتا سنتر هاست دانلود داخل ایران در داخل کشور ایران قرار گرفته است. در ادامه شاهد موارد مقایسه این دو هاست دانلود خواهید بود:

  • پینگ تایم

اگر با اصطلاح پینگ تایم در بحث تخصصی هاست دانلود آشنایی ندارید، اشکالی ندارد. پینگ تایم به مدت مورد نیاز برای سنجش فاصله بین دو دستگاه در شبکه و زمان مورد نیاز برای اتصال دستگاه‌ها به همدیگر گفته می‌شود. بدون تردید، پینگ تایم هاست دانلود ایرانی برای کاربران ایرانی، سرعت بیشتری دارد. این درحالی است که هاست دانلود خارجی برای کاربران خارج از ایران پنگ تایم بالایی دارد. پس با توجه به شرایط مکانی کاربران، پینگ تایم این دو هاست تفاوت چندانی ندارد.

 

  • پایداری

به طور طبیعی برای نمایش انواع محتوای سایت خودتان می‌بایست در دسترس مخاطبان خود باشید. انتخاب هاست دانلود مناسب در میزان پایداری سایت تاثیر پُررنگی دارد. به صورتی که به هیچ وجه نمی‌توانید آن را نادیده بگیرید. هاست دانلود خارجی از این نظر بهتر است که کاربرانی که از وی‌پی‌ان یا فیلترشکن استفاده می‌کنند، به سایت شما دسترسی دارند. هاست دانلود ایرانی از این لحاظ مناسب است که در صورت دسترسی نداشتن کاربران به اینترنت بین‌المللی، به هر حال می‌توانند به محتوای سایت شما دسترسی آسان داشته باشند.

این نکته را از یاد نبرید که نیاز شما مشخص‌کننده نوع انتخابی هاست دانلود است. اگر شما محصول یا خدماتی دارید که تنها در ایران به فروش می‌رسد، از هاست دانلود ایران استفاده کنید. در غیر این‌صورت، هاست دانلود خارج از ایران برای سایت شما، گزینه بهتری است.

  • سرعت پورت سرور

سرعت اینترنتی که در اختیار سرورها قرار می‌گیرد، همان سرعت پورت سرور می‌باشد. به طور معمول، سرعت پورت سرور در خارج از کشور، بیشتر است. این درحالی است که سرعت پورت سرور در ایران، مقداری کمتر از سرعت پورت خارج از کشور می‌باشد. بنابراین، لازم است که به این فاکتور مهم در خرید هاست دانلود فکر کنید.

  • امنیت نگهداری اطلاعات

زمانی که شما یک سایت دانشگاهی یا یک سایت بانکی دارید، نباید به سراغ هاست دانلودهای خارج از ایران بروید. چون که این احتمال خیلی زیاد است که امنیت نگهداری اطلاعات از 100 درصد کمتر باشد. پس برای احتیاط، لازم است تا از هاست دانلودهای ایرانی استفاده کنید. اما اگر اطلاعات شخصی و مهمی در سایت خود ندارید، با خیال راحت می‌توانید از هاست دانلود خارجی مصرف کنید.

  • قیمت هاست دانلود خارجی و ایرانی

نمی‌توان پارامتر قیمت را به هنگام خرید هاست دانلود نادیده گرفت. ترافیک نامحدود از ویژگی‌های یکسان هر دو هاست دانلود است. اما هاست دانلودهای خارجی به طور معمول، دارای هارد پرسرعت SSD می‌باشند. درحالی که معمولا، هاست دانلود ایرانی هارد پرسرعت SSD ندارد. بی‌شک، قیمت هاست دانلودی که امکانات و خدمات زیادتری داشته باشد، بیشتر است.

وجود هارد پرسرعت SSD در هاست دانلود خارجی این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا در صورت عدم دسترسی به اینترنت بین‌المللی، امکان دسترسی به هاست برای شما وجود داشته باشد. اگر هاست دانلود خارجی دارای هارد پرسرعت SSD نباشد، قیمت و تعرفه آن، کمتر خواهد بود.

هاست دانلود ارائه دهنده خدمات میزبانی فایل

شما نمی‌توانید به هر سایت ارائه دهنده خدمات میزبانی فایل اطمینان کنید. چرا که هاست یا میزبان وب، تاثیر بسزایی در عملکرد وب‌سایت شما دارد. اهمیت این موضوع، زمانی برای شما روشن‌تر خواهد شد که از گزارش‌های آمار بازدیدکنندگان و سرعت سایت، آگاه باشید. لازم است بدانید که تاخیر در لود شدن سایت، تاثیر زیادی بر رفتار کاربران دارد. آمارها نشان می‌دهند، چنانچه بارگذاری سایت شما بیش از 3 ثانیه به طول بیانجامد، 40 درصد از کاربران سایت شما را ترک می‌کنند. به بیانی، عملکرد منفی میزبان وبسایت شما در لود سایت، تاثیرات منفی به دنبال خواهد داشت.

شرکت هاست دانلود با آدرس اینترنتی https://www.hostdownload.net/ ، ارائه دهنده بهترین و باکیفیت‌ترین پلن‌های هاست دانلود ایران و خارج است. گفته می‌شود که ارائه تخصصی‌ترین و حرفه‌ای‌ترین محصولات، نشان دهنده میزان موفقیت آن‌ها است. به اضافه، شرکت هاست دانلود این امکان را برای شما فراهم کرده است تا اطلاعات شما از سایر شرکت‌ها به صورت رایگان به سرویس‌های این شرکت انتقال پیدا کند. از محصولات این شرکت تخصصی در زمینه هاست دانلود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

چرا هاست دانلود خارجی شرکت هاست دانلود، کیفیت بالایی دارد؟

اگر شما هم به دنبال باکیفیت‌ترین هاست دانلود خارج از ایران باشید، مطمئنا به دنبال شرکت ارائه‌دهنده خدمات میزبانی فایل هستید. مطالعات و آمارها نشان داده است که دیتا سنترهای خارجی کشور آلمان به عنوان یکی از بزرگترین دیتاسنترهای جهان شناخته می‌شود. در شرکت هاست دانلود این امکان برای شما فراهم است تا از پلن‌های مختلف ماهیانه بهره‌مند شوید. تنها تفاوت میان هاست دانلودهای آلمانی در میزان فضای آن‌ها است. اگر یک پلن کم حجم را انتخاب کنید، می‌توانید به راحتی هاست دانلود سایت خود را ارتقا بدهید. فقط کافی است که پس از خرید، به کارشناسان بخش فروش در هاست دانلود تیکت بزنید. پشتیبانی در شرکت هاست دانلود به صورت 24 ساعته است. امکان برخورداری از پشتیبانی تلفنی نیز از ساعت 8 صبح الی 4 بعد از ظهر می‌باشد.

از طرفی، وقتی مشکلی برای‌ سایت‌تان پیش می‌آید، می‌توانید به پشتیبانی شرکت هاست دانلود دسترسی داشته باشید. در این مواقع، اهمیت انتخاب درست ارائه‌دهنده‌ی خدمات میزبانی فایل برای شما روشن‌تر خواهد شد. بهتر است به دنبال شرکتی باشید که سرورهای آن، بر روی دیتا سنترهای بزرگ در سطح بین‌المللی بنا شده باشد. شرکت هاست دانلود با بزرگترین دیتا سنتر در کشور فرانسه همکاری می‌کند. بنابراین هر مشکلی که برای شما پیش بیاید، امکان رفع سریع آن‌ وجود دارد.