ترامپ: شاید نتایج انتخابات ریاست جمهوری با چند ماه تاخیر اعلام شود

گروه جهان الف،   3990515084

رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر مخالفتش را با رای‌گیری به صورت پستی اعلام کرد و مدعی شد، در آن صورت نتایج انتخابات ریاست جمهوری نوامبر تا چند ماه پس از آن اعلام می‌شود.

ترامپ: شاید نتایج انتخابات ریاست جمهوری با چند ماه تاخیر اعلام شود

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر بر ادعایش مبنی بر اینکه رای‌گیری پستی می‌تواند به تقلب منجر شود تاکید کرد و گفت: تقلب در انتخابات در سال جاری میلادی که درگیر کروناویروس هستیم، بیشتر خواهد بود.

وی گفت: حالا به دلیل داشتن ویروس ما باید در خانه بمانیم و میلیون‌ها برگه رای در سراسر کشور توزیع شود. میلیون‌ها میلیون برگه رای. می‌دانید این مساله باعث می‌شود تا نتایج انتخابات را در عصر روز سوم نوامبر اعلام نکنند. دو ماه بعد نتایج اعلام می‌شود.

ترامپ افزود، این یک مساله مهم است چون مسائل زیادی در این بازه زمانی اتفاق می‌افتد.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین گفت که کارزار انتخاباتی‌اش در چندین پرونده دادگاهی به دنبال پایان دادن به رای‌گیری به صورت پستی است و افزود: رای‌گیری به صورت پستی و غیابی خوب است اگر که شما براساس یک روند مشخص عمل کنید.

اظهارات ترامپ در حالی مطرح می‌شود که شواهدی دال بر تقلب گسترده از طریق رای‌گیری به صورت پستی وجود ندارد.

پیشتر، ترامپ گفته بود که انتخابات ۲۰۲۰ به دلیل رای‌گیری پستی برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا به تعویق بیفتد اما خودش چنین اختیاری را ندارد. جو بایدن، رقیب انتخاباتی ترامپ در آوریل سال جاری میلادی پیش‌بینی کرده بود که رئیس جمهوری ممکن است تلاش کند تا انتخابات را متوقف کند.