رمضانی: ادبیات بیانیه به مدیران سپاهان نمی خورد

گروه ورزشی الف،   3990514010 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:: استقلال بازی را ۱۰ نفره برده و حتما خدا خواسته و نیت ها پاک بوده چنین اتفاقی رخ داده است.

به گزارش فارس، سعید رمضانی در خصوص اتفاقات دیدار سپاهان و استقلال اظهار داشت: تیم ما بعد از چند هفته همقسم شد که تمام تمرکزش را روی بازی ها بگذارد، کلا تمام حواشی و اتفاقات را دور بیندازد و حرف هایش را در مستطیل سبز بزند. متاسفانه آنقدر دوستان حرف های ناروا می زنند که مجبور می شویم از خودمان دفاع کنیم.

وی در خصوص بیانیه باشگاه سپاهان عنوان کرد: با شناختی که از مجموعه و مدیران ارشد سپاهان داریم بعید می دانم این ادبیات مربوط به این دوستان باشد و متاسفانه عده ای در حال فرار روبه جلو هستند و شاید به خاطر این است که در بازی جام حذفی از این فضای رسانه ای علیه ما سوء استفاده کنند.چطور می شود یک تیم 10 نفره بازی را ببرد و این مسائل در موردش مطرح شود؟

سرپرست تیم استقلال تاکید کرد: آقایان بحث هدیه را مطرح کردند اما باید بگویم استقلال هدیه اش را از شجاعت و غیرت گرفته و از کسی هدیه نمی گیرد. بچه های ما با چنگ و دندان  از برد خود محافظت کردند. آقایان بحث تونل ورزشگاه را مطرح کردند اما از همان زمان که مشغول گرم کردن بودند 3 امتیاز شیرین به استقلال هدیه کردند و همین نتیجه روند جدول را تغییر داد. بهتر است دوستان به مسائل فنی خودشان فکر کنند و به برد ما کاری نداشته باشند.

وی در خصوص امید نورافکن گفت: همیشه معتقدم باید احترام بزرگ ترها حفظ شود. من به سپاهان حق می دهم که در شرایط فعلی از بازیکنش دفاع کند، البته آنها مطمئنا به اشتباه خود پی بردند که در بین دو نیمه او را تعویض کردند اما حالا با بیانیه و اینگونه مسائل شاید می خواهند از او دلجویی کنند که برای بازی آینده روحیه او را بالا ببرند.

رمضانی تصریح کرد:بازی تمام شده و بزرگ کردن صحنه پنالتی کار درستی نیست.شاید زیرکی بازیکن ما بود که این پنالتی را گرفت زیرا در صحنه اول هیچکس متوجه نشد چه اتفاقی رخ داد. طارمی در اروپا با زیرکی پنالتی می گیرد ولی اینکه فضا را مسموم کنیم که استقلال به خاطر پنالتی بازی را برد کار درستی نیست. استقلال یک نیمه 10 نفره بود و این دوستان نتوانستند تیم ما را شکست بدهند.

وی تاکید کرد: استقلال بازی را 10 نفره برده و حتما خدا خواسته و نیت ها پاک بوده چنین اتفاقی رخ داده است. پیشنهاد من این است که تمرکز سپاهان روی بازی باشد چون ما حرف هایمان را در زمین خواهیم زد. همانطور که در چند بازی گذشته دو تیم اشتباهات به ضرر استقلال بوده است.

سرپرست تیم استقلال که با برنامه فوتبال برتر صحبت می کرد عنوان کرد:قطعا سپاهان در بازی جام حذفی مقابل ما قرار می گیرد و ما هم ترسی از هیچ تیمی نداریم. شما به 3 بازی گذشته 2 تیم نگاه کنید تا متوجه شودی داوری ها به چه شکل بوده است.

وی در خصوص اینکه آیا شجاعیان می تواند به بازی با شهرخودرو برسد گفت: او نمی تواند در بازی 5 شنبه به میدان برود. در بازی با شهرخودرو اگر دشتی برسد مصدومی نداریم ولی تنها آرش رضاوند محروم است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۵۴۷۸۲۲۰۶:۳۲:۴۲ ۱۳۹۹/۵/۱۴
از حق نگذریم، دو تیم استقلال و پرسپولیس باید با هر برنامه ای هست و با هر ..مالی به یک جایی برسند. آخه این دو تیم طرفداران زیادی دارند و افت این دو تیم نارضایتی عمومی را به همراه دارد. لذاست که با هر قرض و قوله ای و هر برنامه ای باید به جایی برسند مسئله دیگه این است که یک سال ونیم است سپاهان راه گل زدن را فراموش کرده. کیروش را که مهار کنی دیگه تیم فلج میشه. فوتبال سپاهان یعنی سانتر از همه جای زمین روی دروازه و دیگر هیچ. بعدش داستان میشه همینی که هست. عزت زیاد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین