بهترین مقاصد تابستانی برای اجاره ویلا در شمال

گزارش بازرگانی،   3990513047

تابستان با تعطیلی سه ماهه مدرسه‌ها و دانشگاه‌ها، برای خانواده‌های محصلان، بهترین تعطیلات برای سفر و تفریح است. آب و هوا هم اکثر اوقات خطری برای سفر پیش نمی‌آورد و راحت‌تر می‌توان در فضای آزاد و طبیعت وقت گذراند.

ولی چه کنیم که گرمای بیش از اندازه، شیرینی سفر تابستانه را از ما نگیرد؟ اینجا کمی تأمل و جست‌وجو لازم است تا مقصدی که برای سفر و اقامت انتخاب می‌کنیم، مناسب فصل باشد.

تابستان در همه دنیا فصل تفریحات آبی و ساحلی است. کشور ما هم از این قاعده مستثنا نیست و عده زیادی تابستان خود را با اجاره ویلای استخردار یا ویلای کنار دریا در شمال می‌گذرانند.

شمال ایران، بخصوص در مناطق ساحلی در اکثر اوقات سال آب و هوایی معتدل دارد اما در برخی روزهای تابستان، رطوبت هوا بیش از اندازه بالاست. شرجی در ترکیب با دمای بالا، دیگر سفر دلپذیری برای شما نخواهد ساخت. پس باید به دنبال چه مقصدی برای سفرهای تابستانی خود برای ویلا، شمال و اجاره باشیم؟

برای روزهای گرم تابستانی، وبسایت‌های رزرو آنلاین ویلا را باز کنید و برای اجاره روزانه ویلا در شمال نقاطی را جست‌وجو کنید که کوهستانی و خنک هستند. شما باید از نقاط پست ساحلی فاصله بگیرید و به سمت ارتفاعات حرکت کنید تا بتوانید یک منطقه خوش آب و هوا برای تعطیلات خود پیدا کنید.

در ادامه چند تا از این مقاصد تابستانی در شمال را به شما معرفی می‌کنیم.

اجاره ویلا در رامسر

رامسر یکی از استثنایی‌ترین شهرهای شمال است که با اقامت در آن هم به ساحل دریا نزدیکید و هم به مناطق مرتفع و خنک کوهستانی. اجاره یک ویلای استخردار در رامسر بسیار مناسب تابستان است. اطراف رامسر هم روستاهایی مثل جواهرده یا ارتفاعات جنت رودبار، ویلاهایی دارند که آب و هوای خنک را در تابستان به شما هدیه می‌دهند.

اجاره ویلا در اسالم

اسالم در شرق گیلان یکی از شهرهایی است که ییلاقات مرتفع و خوش آب و هوا دارد و برای اقامت تابستانی بسیار مناسب است. ساحل زیبای گیسوم، جاده باصفای مه گرفته اسالم به خلخال و ارتفاعات سرسبز این منطقه یکی از خنک‌ترین گردشگاه‌های شمال در تابستان است.

اجاره ویلا در کلاردشت

کلاردشت و روستاهای اطراف آن در مناطق مرتفع و کوهستانی قرار گرفته‌اند و یکی از توریستی‌ترین نواحی مازندران محسوب می‌شوند. در این منطقه با گسترش ساخت و ساز، ویلاهای بسیاری با امکانات بسیار برای اجاره وجود دارد. اقامت در این ویلاها و بازدید از ارتفاعات مازیچال در نزدیکی کلاردشت می‌تواند تجربه دریای ابر را هم در میانه گرمای تابستان به شما هدیه دهد.

ویلا در فیلبند

یکی از مقاصد تابستانی دیگر که می‌توانید از تهران یک روزه هم به آن سفر کنید، روستای فیلبند در جاده هراز و نزدیکی آمل است. این منطقه در ارتفاع ۲۷۰۰ متری از سطح دریا در تابستان هم هوایی خنک دارد و نظر بسیاری را برای تماشای پدیده دریای ابر به خود جلب می‌کند.

چشم‌انداز جنگل و مراتع و روستای زیبا از بالای ارتفاع یکی دیگر از جاذبه‌های اقامت در فیلبند است.

در وبسایت جابیت می‌توانید در قسمت جست‌وجو نام این شهرها را وارد کنید و ویلای مناسب خود را در یکی از این مقاصد تابستانی بیابید.