انهدام باند خانوادگی مواد مخدر در تهران

گروه جهان الف،   3990512081

رئیس کلانتری ۱۷۶ حسن‌آباد از دستگیری یک باند خانوادگی مواد مخدر خبر داد.

انهدام باند خانوادگی مواد مخدر در تهران

به گزارش مهر، سرگرد جواد قربان زاده اظهار داشت: گزارش‌های مردمی به کلانتری ۱۷۶ حسن‌آباد حاکی از آن بود که یک باند پنج‌نفره در خیابان دریا مشغول فعالیت خرید و فروش مواد مخدر و مال‌خری هستند.

وی با اشاره به اینکه طبق گزارشات مردمی رفت‌وآمدهای مشکوکی به این خانه می‎‌شد، عنوان کرد: با دستور مقام محترم قضائی مأموران پلیس مجوز ورود به این خانه را دریافت می‌کنند و اقدام به دستگیری پنج نفر از اعضای این خانه می‌کنند.

رئیس کلانتری ۱۷۶ حسن‌آباد ضمن تأیید صحت گزارشات مردمی در خصوص خرید و فروش مواد مخدر در این منزل و مراجعات سارقان و معتادان به این منزل گفت: در این منزل ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین در همان ابتدا کشف شد که این مقدار مواد مخدر توسط اهالی این منزل به صورت حرفه‌ای به بسته‌های یک گرمی بسته‌بندی شده بود.

وی تصریح کرد: در این مأموریت یک پدر ۶۰ ساله به همراه چهار فرزندش دستگیر شدند که طبق ادعای پدر نبود شغل ثابت سبب شده است که فرزندانش وارد این حوزه شوند.

قربان‌زاده تصریح کرد: پس از بازجویی مشخص شد این خانواده به همراه مادرشان اقدام به خرید و فروش مواد مخدر و مال‌خری از سارقان می‌کردند و از این طریق برای خود درآمدزایی می‌کردند.

وی در پایان گفت: پرونده این خانواده تشکیل و تحویل مراجع محترم قضائی شد.