گل‌گهر و فولاد به نفع رقیبان مساوی کردند

گروه ورزشی الف،   3990511168

دیدار تیم‌های گل گهر و فولاد در سیرجان با تساوی بدون گل تمام شد تا هیچ یک از دو تیم در کورس بالا و پایین جدول تحولی ایجاد نکنند.

 به گزارش ایسنا، در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر، گل گهر و فولاد از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان به میدان رفتند که تلاش دو تیم در طول بازی گلی در بر نداشت و به تساوی بدون گل دست یافتند.

با این نتیجه، هر دو تیم امتیاز ارزشمندی را در هفته‌های پایانی از دست دادند و نتوانستند در رقابت بالا و پایین جدول، از رقیبان خود پیش بیفتند. فولاد خوزستان با یک بازی کم‌تر نسبت به رقیبانش و ۴۳ امتیاز ششم است و گل گهر با ۲۶ امتیاز بالاتر از پارس جنوبی در رده سیزدهم جدول جای گرفت.

در دقیقه بیست جدی‌ترین موقعیت بازی خلق شد که سانتر ارسالی به روی دروازه گل گهر با ضربه سر کولیبالی همراه شد اما این ضربه قدرت لازم را نداشت و فراهانی به راحتی توپ را در آغوش کشید. در دقیقه ۲۷، محمودآباد با توپ ربایی از مدافعان فولاد، مقابل محوطه جریمه در موقعیت شوت زنی قرار گرفت که ضربه دقیق و پرقدرت او را شهاب گردان با جایگیری خوب در آغوش گرفت.

بازی در نیمه دوم هم شاهد رقابت برابر دو تیم بود و زور شاگردان نکونام و جلالی به همدیگر نرسید تا این که در دقیقه ۸۴، لوسیانو پریرا در دهانه محوطه شش قدم و در میان سه مدافع گل گهر شوت زد که ضربه او با نوک پای فراهانی دفع شد و راه به دروازه نیافت.

دقایقی بعد، ارسال ضربه ایستگاهی به روی دروازه گل گهر، با ضربه سر مدافع پیش تاخته فولاد همراه شد که توپ با اختلاف اندک از بالای دروازه بیرون رفت.

این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل پایان یافت تا سودی برای هیچ یک از دو تیم نداشته باشد و هر دو تیم فرصت پیش‌تازی از رقیبان خود در بالا و پایین جدول را از دست دهند.

گل‌گهر سیرجان: میلاد فراهانی، سید علیرضا ابراهیمی، رضا علیاری (مهران گلزاری ۵۶)، سید احمد موسوی، یوسف وکیا، امین پورعلی، احمدرضا زنده‌روح، رضا محمودآبادی، میلاد کمندانی، گادوین منشا (سجاد آشوری ۸۷) و یونس شاکری (مهرداد بایرامی ۸۷).

فولاد خوزستان: شهاب گردان، عارف آغاسی، موسی کولیبالی، مجتبی نجاریان (صالح حردانی ۸۰)، میلاد بدرقه، احمد عبدالله‌زاده، محمدزبیر نیک‌نفس،  فرشاد احمدزاده، محمد قاسمی‌نژاد امیرحسین باقرپور ۸۰)، حسن بیت‌سعید (صابر حردانی ۹۰) و لوسیانو پریرا.