اعتراضات علیه نتانیاهو به دیگر کشورها کشیده شد

گروه جهان الف،   3990511157

  اعتراضات علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی از فلسطین اشغالی فراتر رفته و به آمریکا و دیگر کشورها کشیده شده است.

به گزارش مهر به نقل از جروزالیم پست، اعتراضات علیه «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از فلسطین اشغالی فراتر رفته و به آمریکا و دیگر کشورها کشیده شده است.

منابع خبری گزارش داده‌اند که پل «گلدن گیت» شهر سانفرانسیسکو در آمریکا به تازگی محل تجمع معترضان آمریکایی بوده است که علیه نخست وزیر جنجالی رژیم صهیونیستی دست به تظاهرات زدند.

همزمان اعلام شد که اعتراضات دیگری نیز در نیویورک، لندن و برلین برای روز یکشنبه برنامه ریزی شده است.

معترضان شرکت کننده در این اعتراضات‌ها همبستگی خود را با مخالفان نتانیاهو در سراسرجهان اعلام کردند و خواستار پیگرد قانونی نخست وزیر جنجالی رژیم صهیونیستی شدند.

اعتراضات صورت گرفته و برنامه ریزی شده علیه نتانیاهو در سایر کشورها همزمان با اعتراضاتی است که این روزها علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی جریان دارد.

در عین حال اعتراضات صهیونیست‌های ساکن فلسطین اشغالی علیه «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، علی‌رغم گذشت دو ماه از آغاز آن، همچنان ادامه دارد و هر روز نیز از لحاظ شدت و حدت، ابعاد جدیدی می‌گیرد، به طوری که معترضان، نتانیاهو و خانواده اش را تهدید به قتل و ترور می‌کنند.

بر اساس گزارش‌ها از فلسطین اشغالی، حدود ۱۰۰۰ صهیونیست شب جمعه مقابل مقر اقامت نتانیاهو در تل‌آویو تظاهرات کرده و خواستار استعفای او شدند.