برخورد مرگبار «سراتو» با تیر چراغ برق

گروه جهان الف،   3990511130

برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری با تیر چراغ برق در جاده ری-ورامین، منجر به فوت راننده خودروی سواری شد.

داود کارگر فرمانده آتش‌نشانان ایستگاه ۸۶ در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: ساعت ۲ بامداد روز گذشته در پی برخورد یک دستگاه خودروی سواری با تیر چراق برق در جاده ورامین به سمت ورامین، بعد از پمپ بنزین نظامی، شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تهران تماس گرفتند و ضمن ارائه اطلاعات به این سامانه، درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۸۶ را به محل حادثه رهسپار کرد.

وی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری سراتو با تیر چراغ برق حاشیه جاده برخورد کرده و همین موضوع منجر به محبوس شدن راننده خودروی سواری شده بود.

فرمانده این عملیات آتش‌نشانی افزود: نیروهای عملیات در ابتدا با رعایت موارد ایمنی و قرار دادن علائم ترافیکی در طول مسیر، اقدام به ایمن سازی اولیه محل حادثه کردند.

کارگر ادامه داد: آتش‌نشانان پس از اقدام به قطع جریان برق خودرو با استفاده از ابزار مخصوص نجات، فرد محبوس را که دچار آسیب دیدگی شدید شده بود از خودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه دادند.

وی تصریح کرد: پس از معاینات انجام شده توسط کادر پزشکی معلوم شد متأسفانه این شخص بر اثر وقوع این حادثه جان خود را از دست داده است.

فرمانده آتش نشانان اعزامی در پایان خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه، خودرو را برای انجام مراحل قانونی تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.