افاضلی نسخه آقا معلم را در تبریز می‌پیچد؟

گروه ورزشی الف،   3990502045

ایسنا نوشت: افاضلی می تواند ضمن کسب دومین پیروزی متوالی خود در ماشین‌سازی، با شکست گل‌گهر کار را برای جلالی در ادامه مسابقات سخت تر کند.

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج فارس در حالی فردا آغاز خواهد شد که سبزقبایان تبریزی میزبان تیم گلگهر سیرجان خواهد بود.

شاگردان افاضلی بعد از یک برد پر حرف و حدیث مقابل ذوب آهن، قصد دارند برای قطعی شدن بقای خود در خانه پذیرای گل‌گهر سیرجان خواهند بود که که هفته گذشته شاهین قعرنشین را با چهار گل شکست داد و حالا می‌خواهد به ادامه روند بردهای خود در لیگ نوزدهم ادامه دهد تا بتواند به بقا امیدوارتر شود.

یکی از نکات قابل توجه این بازی بازگشت بهترین گلزن ماشین سازی به تبریز است 

احمدزنده روح که در نیم فصل اول رقابت های لیگ نوزدهم با لباس ماشین سازی نمایش خوبی داشت و با 7 گل زده یکی از بهترین های مسابقات به حساب می آمد. او اما در نیم فصل و به عنوان یک خرید خوب از ماشین سازی به گل گهرسیرجان پیوست.

موضوع جالب بعدی تقابل مجدد افاضلی و جلالی سرمربیان دو تیم است بطوریکه افاضلی  برای دومین بار برابر گل گهر قرار خواهد گرفت و از تیم مجید جلالی میزبانی خواهد کرد. پیش از این افاضلی روی نیمکت پارس جنوبی و در جم مقابل شاگردان مجید جلالی قرار گرفت و در حالیکه که شانس بزرگی برای برتری مقابل حریف داشت، در نهایت به تساوی رضایت داد. 

افاضلی که بعد از عملکرد موفق در پارس جنوبی در نهایت از این تیم جدا شد تا هدایت ماشین سازی را عهده دار شود، در اولین گام به یک پیروزی ارزشمند دست یافت و مقابل ذوب آهن سه امتیاز را از آن خود کرد تا تیمش بعد از هفته‌ها طعم برد را بچشد.

طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، عزیز معبودی حقیقی و قائم اسلامی خواه از ماشین سازی محرومان این بازی حساس هستند و گل‌گهر بازیکن محرومی ندارد

اختلاف پنج امتیازی دو تیم در جدول حساسیت بازی را دوچندان کرده است چون بهرچه به ایستگاه پایانی لیگ نزدیک می شویم، بازی ها حساس تر و سخت تر می شود و د صورت وقوع اشتباه از طرف هر کدام از این دو تیم ممکن است جایگاه ماشین سازی در رده دهم و گل‌گهر در رده چهاردهم (ماقبل آخر) دستخوش تغییراتی شود

ماشین سازی و گل‌گهر تاکنون چهار بازی در قالب لیگ دسته یک آزادگان و یک بازی نیز در لیگ برتر فوتبال ایران مقابل هم صف آرایی کرده اند که حاصل این پنج‌ رویا رویی ، یک برد برای ماشین سازی، سه برد برای گل‌گهر و یک نتیجه مساوی بوده است.

جلالی و افاضلی به هیچ عنوان دوست ندارند در این هفته های حساس و سرنوشت ساز حتی یک امتیاز از دست دهند. سرمربی گل‌گهر که طی هفته های اخیر استعفا داده بود اما در نهایت در این تیم ماندگار شد و قصد دارد تیمش را از خطر سقوط نجات دهد و افاضلی هم خوب میداند که نیمکت ماشین سازی به هیچ عنوان شوخی بردار نیست و هر لحظه ممکن است او نیز به سرنوشت خطیبی، شیخ لاری و مهاجری دچار شده و تبریز را ترک کند

قضاوت این دیدار بر عهده علی صفایی  خواهد بود و حسن یوسفی و محمد علی پور متقی و سعاد وفا پیشه او را در امر قضاوت یاری خواهند کرد همچنین حاتم بک پور نیز ناظر بازی خواهد بود

گفتنی است این بازی از ساعت ۲۰:۱۵ امروز پنجشنبخ در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز برگزار خواهد شد.