قیمت تلویزیون سونی در نمایندگی مجاز شرکت سونی

گزارش بازرگانی،   3990501070 ۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

شرکت سونی که در زمینه تولید لوازم صوتی و تصویری فعالیت می کند در ساخت تلویزیون تولیدی خود از فناوری های پیشرفته ای متناسب با دنیای مدرن استفاده می کند؛ طوریکه شما با استفاده از این فناوری می توانید برنامه های مختلف تلویزیونی خود را بدون نیاز به دستگاه جانبی دیگر همچون فلش و کارت حافظه، ضبط و یا به اینترنت متصل شوید. علاوه بر این امکان ارسال عکس، فیلم و ... از موبایل به تلویزیون از طریق بلوتوث وجود دارد.

تلویزیون از جمله ملزومات اساسی هر خانه ای به شمار می رود به همین دلیل یک از لوازم اصلی جهیزیه محسوب می شود، چرا که شما با استفاده از این جعبه جادویی می توانید لحظات خود را به هنگام کار، اوقات فراغت و ... سپری کنید، علاوه بر این امروزه تلویزیون نقشی مهم و اساسی در طراحی دکوراسیون منزل ایفا می کند و از ملزومات اساسی دکوراسیون به شمار می رود طوریکه خلع آن سریع به چشم می آید به همین دلیل افراد با سلیقه های مختلف از مدلهای متنوع تلویزیون استفاده می کنند. با توجه به سایزهای مختلف تلویزیون شما می توانید از آنها در محل کار، اداره، خانه ، بیمارستان و ... استفاده کنید.

فناوری پیشرفته به کار رفته در تلویزیون سونی


از فناوری به کار رفته در تلویزیون سونی می توان به مواردی همچون قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای، سیستم عامل اندروید، حافظه داخلی برای ضبط برنامه های مورد علاقه، بلوتوث، گیرنده دیجیتال برای دریافت با کیفیت شبکه های سیما بدون نیاز به دستگاه جداگانه، ورودی و خروجی HDMI,USB ، استفاده از دو بلندگو در کناره ها و ... اشاره نمود. در کنار تمامی این عوامل این تلویزیون ها دارای قاب باریکی هستند که دکوراسیون داخلی شما را متحول می کنند. طراحی تلویزیون سونی به گونه ای است که تمامی ورودی ها و خروجی های آن در قسمت پشتی تلویزیون قرار دارد که برای بیننده قابل رویت نیست و شما به راحتی می توانید فلش و مموری کارت خود را وصل کنید بدون آنکه کسی آن را ببیند.

دارای دو پایه نگهدارنده است که می توانید آن را بر روی میز تلویزیون بگذارید، همچنین می توانید با استفاده از پایه نگهدارنده به دیوار وصل کنید. تلویزیون سونی در سایزهای مختلفی تولید می شود به همین دلیل قیمت تلویزیون سونی نیز متغیر است و با توجه به نوسانات بازار بهتر است برای اطلاع از لیست آخرین قیمتها با ما تماس بگیرید. در تولید تلویزیون سونی از دانش روز استفاده شده است طوریکه تا سالهای طولانی امکانات آن قابل استفاده است چرا که تکنولوژی آن از زمان تولید جلوتر است که ماندگاری بالایی دارد. دارای سیستم عامل اندروید است که می توانید اپلیکیشن های زیادی را در آن نصب و اجرا کنید.



کیفیت تصویر در تلویزیون 55 اینچ سونی

تلویزیون سونی برای کیفیت تصاویر مورد پخش خود بر روی صفحه نمایش از نور زمینه direct led,edge led,full array led استفاده نموده است و برای اینکه شما بتوانید از زاویه های مختلف با کیفیت یکسان برنامه های مورد علاقه خود را در میهمانی ها و جشن ها تماشا کنید از فناوری X-WIDE ANGLE استفاده نموده است. بسته به مدلهای مختلف قیمت تلویزیون سونی 55 اینچ نیز متغیر است که برای استعلام قیمت لازم است با ما تماس بگیرید. موتورهای به کار رفته در این نوع تلویزیون به گونه ای است که تصاویر HD را تا 4K تغییر می دهد و از سوی دیگر به هنگام تماشای فیلم های قدیمی کیفیت آنها را با توجه به سیگنال و فناوری ای که دارد ارتقا می دهد طوریکه شما با کیفیت بهتری می توانید برنامه های دلخواه قدیمی خود را تماشا و از آن لذت ببرید.

توجه داشته باشید که در صفحه نمایش تلویزیون سونی از فناوری تصاویر زنده LIVE COLOUR با کنتراست بالا استفاده شده است که وضوح رنگی بالایی دارد طوریکه کوچکترین رنگبندی را تشخیص و به صورت واقعی به نمایش می گذارد. قابلیت نمایش تصاویر به صورت سه بعدی نیز وجود دارد. لذت تماشای برنامه های مورد علاقه خود به خصوص فوتبال پر هیجان را با تلویزیون سونی تجربه کنید.



خانه سونی نمایندگی مجاز شرکت سونی در تهران

شرکت سونی در کشورهای مختلف دارای نمایندگی است که نمایندگی مجاز سونی در تهران خانه سونی است که محصولات این شرکت را بدون واسطه و با قیمت مناسب به دست مشتری می رساند. تلویزیون سونی دارای گارانتی و ضمانت نامه معتبر کتبی به همراه خدمات پس از فروش است که پس از تایید نماینده شرکت و امضاء آن اعتبار پیدا می کند که در صورت بروز هر گونه مشکل فنی و ... می توانید از این خدمات به صورت رایگان استفاده کنید.

نمایندگی تلویزیون سونی در تهران این امکان را برای مشتریان خود فراهم نموده است تا به دو صورت حضوری و غیر حضوری بتوانند خرید خود را انجام دهند و محصول خود را درب منزل تحویل بگیرند. لذت تماشای برنامه های مورد علاقه خود را با تلویزیون سونی تجربه کنید.