نقل قول بابایی از علوی؛ وزیر اطلاعات: مردم در بخش اقتصاد از عملکرد دولت رضایتمندی ندارند

گروه سیاسی الف،   3990431095

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: وزیر اطلاعات عنوان کرد که آمار و ارقام در حوزه مسائل اقتصادی در شأن ملت ایران نیست و مردم امروز از عملکرد دولت به ویژه در حوزه اقتصادی رضایتمندی ندارند.

وزیر اطلاعات: مردم در بخش اقتصاد از عملکرد دولت رضایتمندی ندارند

علی بابایی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت:‌ در جلسه امروز حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات با حضور در کمیسیون گزارشی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از آخرین وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشور به اعضای کمیسیون ارائه داد.

وی افزود: در این جلسه نمایندگان نیز نقطه نظرات خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیرامون برخی مسائل همچون شرکت شستا و تشکیکی که به برخی آمارها داشتند، ارائه کردند، اما جلسه بیشتر یک جلسه یک طرفه بود و وزیر در اکثر زمان جلسه گزارش می‌داد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: وزیر اطلاعات در جمع بندی گزارش خود عنوان کرد که مردم امروز رضایتمندی از عملکرد دولت ندارند. این نارضایتی به ویژه در شرح وظایف دولت در حوزه اقتصادی نمود پیدا می‌کند.

بابایی خاطرنشان کرد: وزیر اطلاعات در این نشست به اختلاف نظرها و وجود سلایق مختلف اشاره کرد و گفت که ما برای این که دچار واگرایی و مشکلات ناشی از آن نشویم باید همگرایی بین جریانات مختلف در کشور وجود داشته باشد.

وی در پایان گفت: علوی اظهار داشت که با توجه به آمار و ارقامی که به ویژه در حوزه اقتصادی وجود دارد و وضعیتی که این آمارها نشان‌دهنده آن است در شأن ملت ایران نیست و این وضعیت می‌طلبد که اتفاقات مناسب‌تری در کشور رخ دهد.