۱۸ سارق مسلح در دزفول به دام پلیس افتادند

گروه حوادث الف،   3990430206

هیجده سارق مسلح که اقدام به سرقت سازمان یافته از منازل و خودروهای شهروندان دزفول کرده بودند به همراه یک مالخر دستگیر شدند.

به گزارش فارس از دزفول، طی عملیاتی ضربتی توسط پلیس آگاهی نیروی انتظامی شهرستان دزفول با نظارت مستقیم دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان هیجده سارق مسلح که اقدام به سرقت سازمان یافته از منازل و خودروهای شهروندان دزفول کرده بودند به همراه یک مالخر دستگیر شدند.

منصور محمدی خباز دادستان شهرستان دزفول در خصوص دستگیری این سارقان و زورگیران مسلح، اظهار کرد: پیرو شکایات متعدد شهروندان در خصوص سرقت و زورگیری مسلحانه و سازمان یافته از منازل و خودروها، شناسایی سارقین در دستور کار قرار گرفت و پس از انجام تحقیقات ویژه پلیسی و اطلاعاتی در عملیاتی همزمان و ضربتی ظرف کمتر از یک هفته هیجده سارق و زورگیر مسلح و یک مالخر توسط پلیس آگاهی دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شدند.

وی افزود: افراد دستگیر شده تماما بزهکاران سابقه داری هستند که به وسیله سلاح گرم و سرد اقدام به سرقت از چندین منزل، پنج خودرو  کرده و دهها فقره سرقت به عنف و زورگیری از شهروندان در مناطقی مثل کوی آزادگان، بلوار شهید دانش، مقاومت ها و چندین نقطه دیگر شهر انجام داده اند.

دادستان شهرستان دزفول گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان هفت قبضه اسلحه شکاری، چهار قبضه سلاح جنگی، مقادیری فشنگ جنگی و شکاری،انواع سلاح و مقدار قابل توجهی طلا و جواهرات متعلق به مالباختگان کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: دستگاه قضا و نیروی انتظامی دزفول جهت رفاه حال شهروندان و تامین امنیت شهرستان بدون مماشات با مخلان امنیت  عمومی و هنجارشکنان که به هر طریق موجب سلب آسایش، آرامش و امنیت می‌شوند، برابر قانون به شدت برخورد خواهد کرد.

منصور محمدی خباز بیان کرد: پرونده این سارقان جهت بررسی و تکمیل تحقیقات به بازپرس ویژه جرائم خاص، جناب آقای مخمل زاده ارجاع شده است و به زودی پس از تکمیل تحقیقات، پرونده این سارقان خشن جهت صدور حکم به دادگاه ارجاع خواهد شد.

محمدی خباز ضمن تقدیر از تلاش‌های بی‌وقفه فرماندهی و پرسنل تلاشگر نیروی انتظامی و پلیس آگاهی دزفول از ارتباط خوب و اقدامات هماهنگ نیروی انتظامی با دستگاه قضا ابراز تقدیر و تشکر کرد.