نتایج قرعه کشی ۳ محصول جدید سایپا اعلام شد

گروه اقتصادی الف،   3990429121

فهرست برندگان نهایی قرعه کشی سایپا مربوط به دومین طرح پیش‌فروش یک ساله محصولات سایپا پس از تائید نهایی توسط نهاد‌های نظارتی اعلام شد.

نتایج قرعه کشی ۳ محصول جدید سایپا اعلام شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم قرعه کشی ۳ محصول سایپا (شاهین، کوییک s و ساینا s) با حضور نهاد‌های نظارتی و مسئولان این شرکت خودروسازی برگزار شد.

در این طرح فروش ۱۴ هزار خودرو شامل ۳ هزار دستگاه شاهین، ۵ هزار دستگاه کوییک. اس و ۶ هزار دستگاه ساینا. اس به فروش رسید. در قرعه کشی ۱۴ هزار نفر برنده شدند و ۵۰ در صد به عنوان رزرو انتخاب شدند تا اگر افراد منتخب وجه را واریز نکردند، نیاز به قرعه کشی مجدد نباشد و افراد رزرو جایگزین شوند.

لیست برندگان قرعه کشی ۳ محصول جدید سایپا 

فهرست برندگان نهایی قرعه کشی سایپا مربوط به دومین طرح پیش‌فروش یک ساله محصولات سایپا پس از تائید نهایی توسط نهاد‌های نظارتی اعلام شد. منتخبان در قرعه کشی دومین طرح پیش فروش محصولات این گروه خودروسازی، از ساعت ۱۰ صبح روز سی‌ام تیرماه به مدت ۷۲ ساعت فرصت دارند وجه علی‌الحساب خودرو‌های موردنظر خود را واریز کنند.

متقاضیانی که در این طرح ثبت نام کردند و از منتخبان نبوده‌اند، بدون نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور می‌توانند در طرح مشارکت در تولید سایپا ثبت نام کنند.