رونالدو در آستانه ثبت یک رکورد دیگر

گروه ورزشی الف،   3990425085

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس می‌تواند با گلزنی در دیدار یوونتوس مقابل ساسوئولو به یک رکورد ویژه دیگر دست پیدا کند.

رونالدو در آستانه ثبت یک رکورد دیگر

به گزارش ورزش سه، کریستیانو رونالدو طی سال‌های اخیر نشان داده که شکستن رکورد ها برایش به یک عادت تبدیل شده و باعث تعجب خواهد بود اگر او نتواند در طول یک فصل چند رکورد را جابه جا کند.

فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس اما حالا در آستانه ثبت یک رکورد جدید قرار دارد چرا که او تا به اینجا 49 گل در سری آ به ثمر رسانده و در صورت گلزنی در دیدار بامداد پنجشنبه بیانکونری مقابل ساسولو می‌تواند تعداد گل های خود را در این لیگ به عدد 50 رسانده و به اولین بازیکنی تبدیل شود که در هر سه رقابت لیگ برتر انگلیس، لالیگا و سری آ حداقل این تعداد گل را به ثمر رسانده است.

در واقع رونالدو تنها در 59 مسابقه موفق به ثبت چندین رکورد فوق العاده ای شده و از طرفی او می‌تواند با گلزنی مقابل ساسولو به سریع ترین بازیکنی تبدیل شود که آمار گل های خود در رقابتهای سری آ را به عدد 50 رسانده است.

کریس رونالدو که در تابستان سال 2018 از رئال مادرید به یوونتوس پیوست، آمار 84 گل زده در لیگ برتر انگلیس و 311 گل در رقابت های لالیگا را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.