فرمانده سنتکام: ایران منتظر سرنوشت تحریم تسلیحاتی است

گروه جهان الف،   3990424079

فرمانده سازمان تروریستی سنتکام با ادعای اینکه ایران در انتظار سرنوشت تحریم تسلیحاتی در ماه اکتبر است، مدعی شد که بعد از آن تصمیم خواهند گرفت که علیه نیروهای آمریکا اقدام کنند یا نه.

فرمانده سنتکام: ایران منتظر سرنوشت تحریم تسلیحاتی است

به گزارش فارس، «کنت فرانک مک‌کنزی» رئیس سازمان تروریستی «ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا» موسوم به سنتکام، امروز (سه‌شنبه) مدعی شد که ایران منتظر سرنوشت تحریم تسلیحاتی علیه خود در شورای امنیت است.

خبرنگار شبکه «کان‌نیوز» رژیم صهیونیستی در صفحه توئیتر خود به نقل از مک‌کنزی نوشت: «ما تخمین می‌زنیم که آنها منتظر هستند تا ببیند در ماه اکتبر چه بر سر تحریم تسلیحاتی می‌آید، لغو می‌شود یا نه».

سرکرده تروریست‌های آمریکایی در منطقه، ادعا کرد: «همین موضوع (سرنوشت تحریم تسلیحاتی)، احتمالا ملاحظه آنها درباره اقدام علیه نیروهای آمریکایی را تعیین می‌کند... ترور [سردار] سلیمانی کار تصمیم‌گیری را برای آنها سخت کرده است».

جزئیات بیشتری از این خبر هنوز منتشر نشده است.

مک‌کنزی که برای سفر دوره‌ای به منطقه غرب آسیا آمده، روز گذشته به کویت رفته و با مقامات نظامی این کشور از جمله وزیر دفاع و رئیس ستاد کل ارتش کویت دیدار کرد. وی پیش از آن به عراق، شمال سوریه، بحرین، لبنان و اردن سفر کرده بود.

فرمانده تروریست‌های سنتکام چندی پیش در مصاحبه با روزنامه «واشنگتن‌پست»، مدعی شده بود: «به خاطر فشار ایران، منطقه را ترک نخواهیم کرد».

وی پیش از آن نیز گفته بود: «ایالات متحده، به دنبال درگیری با ایران نیست؛ نه عربستان سعودی، نه امارات متحده عربی و نه هیچکدام از شرکا و متحدانمان در منطقه به دنبال درگیری با ایران نیستند. ما هرگز دنبال آن نبوده‌ایم.»