رئیس سابق فدارسیون کشتی: حالم خوب است/کرونا را جدی نمی‌گرفتم

گروه ورزشی الف،   3990421141

 رئیس سابق فدارسیون کشتی گفت: از فروردین ماه خیلی کرونا را شوخی گرفته بودم و هر روز به یک بیمارستان، به یک زندان برای آزادی زندانیان و گرفتن دستی می‌رفتم.

به گزارش فارس، محمدرضا طالقانی که به بیماری کرونا مبتلا شده در خصوص آخرین وضعیت جسمانی خود اظهار داشت: ممنونم از اینکه اینقدر مردم به من محبت داشتند و حال من را پرسیدند. خدا را شاکرم اینقدر همه دوستان، بچه‌های خوب کشتی و مردم برای احوالپرسی سراغم آمدند، امروز صدایم رساتر از روزهای قبل شده و بهتر از قبل هستم.

وی افزود: از فروردین ماه خیلی کرونا را شوخی گرفته بودم و هر روز به یک بیمارستان، به یک زندان برای آزادی زندانیان و گرفتن دستی می‌رفتم، هر چقدر دستم را روی پیراهنم می‌گذاشتم که دست ندهم و کسی را درآغوش نگیرم، اما نشد. بعد یک مرتبه دیدم حالم بد است و طبق دستور دکتر به بیمارستان رفتم و بعد دوره قرنطینه و ملاقات ممنوع را پشت سر گذاشتم. 

طالقانی در گفت‌وگو با دایره طلایی با اشاره به پیگیری احوالش از سوی مردم و مسئولان گفت: در این مدت آنقدر سروصدا زیاد شد و حتی من را به مرگ هم محکوم کردند، اما روزهای قرنطینه‌ام در حال پایان است، همه روزه از بیمارستان هم برای چکاب می‌آیند. هنوز هستم و دعاگوی مردم و همه دوستانم. با دعای این همه انسان بزرگوار فهمیدم چقدر این مردم خوبند، باور نمی کنید اگر بگویم از همه دنیا، شاید اغراق باشد، اما از مردم گرفته تا وزیر وکیل و بزرگتر و رئیس کمیته ملی و... پیگیر احوالم بودند. به خدا من در قرنطینه هستم و ملاقات ممنوع اما همه آنقدر مردم خوبند که من فقط خجالت می‌کشم. حالم خوب است، امیدوارم حال همه مردم خوب باشد.