رونالدو مهمترین افتخارش را معرفی کرد

گروه ورزشی الف،   3990421134

فتح یورو ۲۰۱۶ با تیم ملی پرتغال ارزشمندترین افتخار کریستیانو رونالدو محسوب می شود.

رونالدو مهمترین افتخارش را معرفی کرد

به گزارش ورزش سه، کریستیانو رونالدو به عنوان یکی از برترین بازیکنان تاریخ دنیای فوتبال، افتخارات فردی و تیمی بسیار زیادی کسب کرده است. او توانسته پنج بار توپ طلای اروپا را به خانه ببرد، 4 بار آقای گل اروپا شود و بسیاری از آمارها و رکوردها را به نام خود تغییر دهد.

از قهرمانی‌های متعدد داخلی با منچستر یونایتد، رئال مادرید و یوونتوس گرفته تا قهرمانی‌های قاره‌ای و حضور با پرتغال در نیمه نهایی جام جهانی اما مهم‌ترین سوال برای بسیاری از هواداران فوتبال این است که او کدام افتخار را بیشتر از دیگر جام‌ها و موفقیت‌هایش دوست دارد.

دیروز سال روز قهرمانی تیم پرتغال در مسابقات یورو 2016 بود. رونالدو پیشتر با پرتغال توانسته بود در سال 2004 به فینال رقابت‌ها هم برسد اما در فینال مقابل یونان مغلوب شده بود. این بار در مسابقاتی که به میزبانی فرانسه برگزار می‌شد، رونالدو توانست به همراه تیم ملی کشورش به قهرمانی برسد.

او روز گذشته در توئیتر با انتشار عکسی دسته جمعی از بازیکنان پرتغال درباره قهرمانی این تیم در مسابقات یورو2016 نوشت:« این روز برای ما روز بسیار خاص و یگانه‌ای بود. بدون شک این جام مهم‌ترین افتخار دوران حرفه ای من است.»

رونالدو این متن را به زبان پرتغالی نوشته تا علاقه خود به کشورش را بیش از پیش نشان دهد.