فرهاد مجیدی در پی حفظ رکورد

گروه ورزشی الف،   3990421132

فرهاد مجیدی در حالی مقابل تراکتور برای دهمین بار در مسابقات لیگ برتر روی نیمکت استقلال می‌نشیند که بدنبال ثبت پنجمین بردش در لیگ برتر است.

فرهاد مجیدی در پی حفظ رکورد

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال تهران امشب (شنبه) در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر باید در ورزشگاه آزادی و از ساعت ۲۱ به مصاف تراکتور تبریز برود.

این دیدار در حالی به انجام می‌رسد که آبی‌پوشان تهرانی برای رسیدن به سهمیه آسیایی باید حریف قدرتمند خود را در یک جدال ۶ امتیازی ببرند و به طلسم عدم پیروزی در سه دیدار اخیر خود پایان دهند.

فرهاد مجیدی هم قرار است به طور کلی برای دهمین بار در لیگ برتر روی نیمکت استقلال بنشیند. مجیدی تا به حال در سه بازی در لیگ هجدهم و ۶ بازی در لیگ نوزدهم به عنوان سرمربی استقلال فعالیت داشته که ماحصل آن چهار برد، سه تساوی و ۲ باخت بوده است. مجیدی در صورت کسب پیروزی در بازی امشب، تعداد بردهای خود را به عدد پنج می‌رساند و به آمار ۵۰ درصد پیروزی در لیگ می‌رسد.

فرهاد البته در کارنامه کاری‌اش تا به حال یک نکته مثبت دیگر هم داشته است. او هیچ وقت در ورزشگاه آزادی شکست نخورده و در ۶ دیدار به چهار برد و ۲ تساوی رسیده است. راجع به حریف استقلال هم باید این نکته را بگوییم که پرشورها در هفت بازی خارج از خانه اخیر خود تنها یک برد داشته‌اند و در جدول بیرون از خانه لیگ نوزدهم در رده نهم قرار دارند.

استقلال هم در دیدارهایی که حکم میزبان را در لیگ نوزدهم داشته به هفت برد، ۲ مساوی و ۲ باخت رسیده و در رده پنج قرار دارد. باید دید فرهاد مجیدی می‌تواند با پیروزی در بازی امشب از عدد هفت محبوبش بگذرد یا خیر.