خواهر کیم: مذاکره با آمریکا غیرضروری است

گروه جهان الف،   3990421123

خواهر رئیس کره شمالی برگزاری نشستی دیگر بین رهبران دو کشور و همچنین خلع سلاح پیونگ یانگ در مقطع فعلی را امکانپذیر ندانست.

به گزارش فارس به نقل از ای بی سی نیوز، خواهر کیم جونگ اون، رئیس کره شمالی در تازه ترین اظهار نظر سیاسی خود گفته که برگزاری یک نشست دیگر بین کره شمالی و آبمریکا بی فایده خواهد بود، مگر اینکه واشنگتن مواضع خود در مذاکرات را تغییر دهد.

کیم یو جونگ، خواهر رئیس کره شمالی روز جمعه در بیانیه ای که توسط رسانه رسمی این کشور منتشر شد با غیر ضروری خواندن نشست دیگر بین آمریکا و کره شمالی گفت بعید می داند در سال جاری و بعد از آن نشست دیگری بین دو کشور اتفاق بیافتد. وی همچنین در ادامه گفت که کشورش هیچ قصدی برای تهدید آمریکا ندارد.

خواهر کیم جونگ اون گفت: ما مایلیم این موضوع را مشخص کنیم که این مسئله بدان معنی نیست که خلع سلاح امکانپذیر نیست بلکه منظور ما این است که دراین بازه زمانی این مسئله ممکن نیست.

این اظهارات درحالی از سوی یکی از شخصیت های موثر کره شمالی مطرح شده که استیفن بیگن، معاون وزیر خارجه آمریکا در سفری سه روزه راهی شمال شرق آسیا شده است. وی در سفر به سئول گمانه زنی ها درباره تلاش وی برای ملاقات با مقامات کره شمالی در این سفر را رد کرد اما در عین حال از تمایل آمریکا برای گفتگو با کره شمالی خبر داد.