معرفی بهترین صرافی آنلاین جهت خرید بیت کوین

گزارش بازرگانی،   3990421014

صرافی آنلاین

خرید بیت کوین خود دارای پیچیدگی های بسیار زیادی میباشد و انتخاب یک صرافی آنلاین و مناسب جهت خرید به این دشواری های زیاد بسیار بیشتر افزوده است و انجام عملیات خرید و فروش رمز ارزها را برای افراد مبتدی و سرمایه گذار خرد بسیار سخت کرده است.

در این مقاله قصد این را داریم به صورت مبسوط نگاهی بر انجام عملیات خرید بیت کوین در صرافی های آنلاین داشته باشیم.

 

پیشنیازهای سرمایه گذاری در بیت کوین

خرید و فروش ارزهای دیجیتال نیازمند توانمندی های خاص و یا پیش نیازهایی میباشد. در این جا بحث ما صرفا خرید وفروش رمزارزها میباشد و هدف گرفتن کسب سود کاربر ناشی از خرید و فروش ارزهای دیجیتال است. همانطور که مستحضر میباشید قیمت بیت کوین و سایر کریپتو کارنسی دارای قیمت ثابت نمیباشد و در قیمت متفاوتی خرید و فروش صورت میپذیرد لذا کاربران با توجه به بررسی هایی که انجام میدهند نسبت به خرید در قیمت های پایین و فروش در قیمت های بالاتر اقدام میکنند و نسبت به شناسایی سود از این طریق کسب منفعت خواهند کرد.


علاوه بر نوسان اصلی قیمت بیت کوین نوسانی دیگر نیز شامل ارزهای دیجیتال میباشد. نوسان قیمتی دلاری- ریال که باعث نوسان بر روی کل قیمت ارزهای دیجیتال میشود زیرا مبنای محاسبه کلیه ارزهای دیجیتال دلار آمریکا است و کاربران میتوانند با نگه داری ارزهای دیجیتال از دو سمت نسبت به کسب سود اقدام نمایند. در نتیجه با توجه به افزایش دو پارامتر اساسی دلار و قیمت بیت کوین یک کاربر میتواند نسبت به منفعت بردن از این بازار اقدام نماید.

صورت مسئله دیگری نیز وجود دارد. کاربر میخواهد بیت کوین خود را به یک ارز دیجیتال ثابت تبدیل کند و نمیخواهد در هر لحظه به ریال تبدیل شود. در این جا سکه های ثابت(استیبل کوین) ها معرفی میشوند. در واقع کاربران میتوانند با تبدیل دارایی دیجیتال در حال نوسان خود به یک دارایی ثابت نسبت به میزان شناسایی سود اقدام و در قیمت هایی پایینتر وارد بازار شده و خرید ارزدیجیتال خود را انجام دهند.


در هر دو صورت مسئله بالا نیاز اساسی کاربر به دو ابزار احساس میشود. 1- ابزار کیف پول 2- ابزار مراکز تبادل


ابزار کیف پول دیجیتال

نقش حساب بانکی را ایفا میکند. به منظور نگه داری دارایی دیجیتال نیاز به کیف پول دیجیتال خواهید داشت که میبایست دارای ویژگی های خاصی باشد. الزاما استفاده از هر گونه کیف پول یا والت میتواند سرمایه شما را در معرض خطر پذیری نسبتا بالایی قراردهد لذا توجه به نکات ذیل ضرروی میباشد.


انواع کیف پول دیجیتال: کیف پول های دیجیتال به دو دسته کیف پول سخت افزاری و کیف پول نرم افزاری طبقه بندی میشوند.

کیف پول سخت افزاری توسط شرکت های متنوع ساخته شده و در دسترس عموم قرار میگیرند و همانند یک فلش و یا یک کارت ویزیت میباشد که وظیفه نقش حساب بانکی کاربر را ایفا میکند. این امکان برای کاربر وجود خواهد داشت که با استفاده از یک کیف پول سخت افزاری دارایی های متنوعی که شرکت سازنده کیف پول ارائه میکند را در یک کیف پول نگه داری کند. در نگاه کلی نگر انجام تراکنش از یک کیف پول تنها با تایید ابزار سخت افزار امکان پذیر میباشد و معمولا این ابزار از یک نقش واسط نرم افزار جهت مبادلات بهره میگیرد.

کیف پول بیت کوین فرهادمارکت

کیف پول نرم افزاری توسط مجموعه ایی ساخته شده است و در دسترس کاربران قرار میگیرد. نکاتی که در ذیل به استحضار میرساند در نقش یک کیف پول نرم افزاری بسیار حائز اهمیت میباشد و همانطور که اشاره شد میتواند دارایی های کاربر را به خطر بیاندازد لذا انتخاب کاربر در گزینش کیف پول بیت کوین بسیار مهم میباشد.

  1. امنیت: در کیف پول های نرم افزاری امنیت حرف اول را دارد. فرض کنید حساب بانکی شما به راحتی قابل دسترسی باشد در نتیجه دارایی شما در دسترس کلاهبرداران اینترنتی میباشد. شرکت های ارائه دهنده کیف پول نرم افزاری باید شناخته شده باشند و تجربه طولانی در زمینه بلاک چین و کیف پول بیت کوین داشته باشند تا بتوانند از دارایی دیجیتال شما محافظت کنند. پس سعی کنید دارایی خود را در هر مجموعه ایی نگه داری نکنید و حتما از مجموعه های معتبر و شناخته شده در این امر کمک بگیرید.

  2. تحریم: در سال های اخیر استفاده از کیف پول های نرم افزاری نشان داده است امکان تحریم توسط ارائه دهنده همواره وجود داشته است در چندین مورد رخ داده طی سال های گذشته دارایی دیجیتال برخی از ایرانیان دچار شرایط تحریم شد و با مشکل مسدود سازی دارایی مواجه شدند. لذا توصیه دوم این است که از یک مجموعه در داخل کشور برای این امر کمک بگیرید که بتواند شما را در زمینه کیف پول بیت کوین راهنمایی کنند.

  3. امکان واریز و برداشت در هر ساعت از شبانه روز: کیف پول دیجیتال در بستر اینترنت عرضه میشود و دسترسی در بستر دیجیتال مستلزم نگه داری و به روز رسانی سرورهای و زیر ساخت های دیجیتال میباشد. بهترین کیف پول نرم افزاری میبایست در هر ساعت از شبانه روز فعال باشد و به درخواست کاربر پاسخ مثبت ارائه دهد.

  4. ارائه خدمات جانبی جهت افزایش امنیت: در یک کیف پول استفاده از خدمات جانبی جهت افزایش امنیت الزامیست. مهمترین آن ها رمز یکبار مصرف دو مرحله ایی میباشد که کاربر را الزام میکند در هنگام برداشت از کیف پول علاوه بر انتخاب رمز اول به یک رمز ثانویه نیاز داشته باشدکه این رمز به صورت تصادفی ساخته شده است و یک دقیقه زمان جهت استفاده به آن اختصاص داده شده است. طبق تحقیقات انجام شده استفاده از رمز یکبار مصرف امنیت حساب را تا مرز 95 درصد افزایش خواهد داد.

  5. پشتیبانی از ده رمزارز اول: تعداد رمز ارزها با توجه به رویکرد انسان ها و کارایی و ایده های آن ها رو به افزایش میباشد و رمز ارزهای معروف روز به روز معرفی میشوند. کیف پول های رمز ارزها با هم تفاوت هایی دارد و دانش نصب و به روز رسانی و نگه داری هر بلاک چین که مختص به یک کیف پول قرار دارد که از لحاظ زیر ساخت با هم متفاوت میباشد. کیف پول های نرم افزاری میبایست همواره به روز رسانی هایی را در جهت پشتیبانی از رمز ارزهای جدید داشته باشند. به صورت معمول شما میتوانید از کیف پول حداقل ده رمزارز اول در جهان را در کلیه صرافی ها نگه داری نمایید.

  6. علاوه بر معیارهای فوق در صورتیکه امکان؛ تبدیل در هر زمان توسط کاربران در کیف پول ها مطرح شده فراهم باشد که قابلیت جذابی را برای کاربران به وجود میآورد. در نتیجه کاربر بتواند نسبت به تبدیل دارایی ها اقدام نمایند.

 

ابزار صرافی ارز دیجیتال آنلاین

در بخش دوم نسبت به معرفی برترین ویژگی های صرافی آنلاین در کشور خواهیم پرداخت. ابزار مورد نیاز جهت خرید و فروش بیت کوین استفاده و انتخاب یک مرکز صرافی آنلاین در کشور میباشد که میبایست با معیارهای روز دنیا تطابق داشته باشد و اعتماد کاربر را به هر نوع مسئله ایی جلب نماید. نگاه مجموعه نباید صرفا کسب سود از کاربر بوده و میبایست به ارائه خدمات جانبی از جمله خدمات کیف پول رمزارزها که در بالا به آن اشاره شد توجه داشته باشد.

از سمتی خدمات صرافی آنلاین مبتنی بر دو نوع خدمات مستقیم و خدمات بازارهای معاملاتی تقسیم پذیر میباشد. در خدمات مستقیم کاربر به صورت مستقیم نسبت به خرید و فروش بیت کوین با صرافی اقدام میکند ولی در خدمات بازارهای معاملاتی کاربر به صورت مستقیم با دیگر کاربران بر سر قیمت خرید و فروش توافق به عمل میآورند و مانند بورس به آن نگاه میشود. معیارهای ذکر شده به منظور خدمات صرافی انلاین متفاوت میباشد.


  1. پشتیبانی از هر دو نوع ابزار معاملاتی: با توجه به نیاز کاربران تجمیع هر دونوع مرکز تبادل در کنار هم میتواند گزینه انتخابی جذاب برای یک کاربر باشد. در واقع قرار گیری پلتفرم معاملاتی و خرید و فروش مستقیم میتواند بهترین گزینه جهت انتخاب کاربر ذکر شود.



  1. احراز هویت سریع در جهت انجام معاملات: برای انجام هر گونه عملیات خرید و فروش رمزارزها نیاز به احرازهویت خواهید داشت. مجموعه ایی را انتخاب کنید که در این راستا احراز هویت شما را با سرعت پیش ببرد و زمان را برای شما ذخیره نماید.

  2. به سابقه مجموعه دقت داشته باشید: از یک مجموعه با سابقه؛ خرید و فروش بیت کوین را انجام دهید. شما نمیتوانید به هر مجموعه ایی اعتماد کنید. معیار های اعتماد از شهرت تا سابقه متفاوت میباشد. توصیه ما این است از مجموعه ایی خرید انجام دهید که حداقل اعضای تشکیل دهنده ان بیش از ده سال در بازار فعالیت داشته و تجربه کافی را در زمینه کریپتوکارنسی ها در اختیار شما قرار دهند.

  3. پشتیبانی در دسترس: شما در مراحل خرید و فروش ارز دیجیتال به پشتیبانی نیاز پیدا خواهید کرد. فاکتور پشتیبانی یک بخش با اهمیت برای یک مجموعه به حساب میاید و شما میبایست به سرعت با یک تلفن؛ میل؛ تیکت به پشتیبانی دسترسی پیدا کنید. لذا در نظر داشته باشید مجموعه ایی که انتخاب میکنید دارای تلفن ثابت و دفتر فیزیکی و شرکتی با نام و نشان باشد.

  4. بازارهای پویا: در صورتیکه قصد معاملات ارزهای دیجیتال را دارید توصیه میکنیم از بازارهای معاملاتی استفاده کنید در بازارهای معاملاتی کاربران میتوانند سریعتر و با قیمت بهتری نسبت به خرید و فروش بیت کوین خود اقدام نمایند فلذا کسب سود شناسایی شده ارتقا میابد. در نتیجه به موضوع بازارهای پویا و فعال و خرید و فروش های سریع دقت نظر لازم را مبذول فرمایید.

  5. به روزرسانی های پیوسته: با توجه به جدید بودن فناوری بلاک چین در سطح جهان این تکنولوژی روز به روز آپدیت میشود. از مجموعه ایی استفاده کنید که همگام با دانش جهانی در حال به روز رسانی های متعدد باشد تا بتوانید از برترین تکنولوژی های روز دنیا همگام با پیشرفت دانش بهره بگیرید.

 

به صورت کلی و با توضیحات متعدد دیگر که امکان آن نیز فراهم میباشد مجموعه هایی زیادی در حال فعالیت در زمینه ارزهای دیجیتال میباشند ولی در اینجا با توجه به معیارهای ذکر شده و بسیاری از فاکتورهای دیگر شما میتوانید جهت خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال از مجموعه معتبر فرهادمارکت استفاده نمایید و مشکلات رمز ارزهای خود را مرتفع نمایید.

 

خرید بیت کوین فرهادمارکت

ما مجموعه فرهادمارکت را در جهت خرید و فروش ارزهای دیجیتال به شما معرفی میکنیم. مجموعه فرهادمارکت با سابقه ایی طولانی در ارائه خدمات و با دانشی برجسته در زمینه بلاک چین یک مجموعه پیش رو میباشد که توانسته است دانش خود را به محصول تبدیل نماید و با استفاده از خلاقیت و نوآوری از امکانات موجود نهایت بهره برداری را در جهت استفاده کاربران انجام دهد.

مقاله فوق توسط آقای سعید عبادتی جمع آوری گردیده است و امید است بتواند کمک شایانی را به خواننده مقاله انجام دهد.

با سپاس