پروفسور نادری شهید مدافع سلامت به خیل یاران شهیدش پیوست

گروه اجتماعی الف،   3990420089 ۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

امروز مراسم تشییع پیکر شهید مدافع سلامت دکتر غلامحسین نادری که در راه خدمت به بیماران کرونایی آسمانی شد، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اراک انجام گرفت.

به گزارش مهر، پروفسور غلامحسین نادری، شهید مدافع سلامت که سالیان متمادی عمر خویش را صرف خدمت به مردم کرده بود، پس از گذشت ۱۰ روز مبارزه با کرونا به دیار باقی شتافت و به مقام شهادت نائل آمد.

مراسم وداع با پیکر این شهید والامقام صبح روز گذشته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به‌صورت محدود در بیمارستان شریعتی برگزار شد و سپس پیکر شهید نادری به زادگاهش در شهر اراک انتقال پیدا کرد تا در کنار یاران شهیدش در قطعه شهدای بهشت زهرای اراک آرام بگیرد.

مراسم تشییع پیکر شهید عرصه سلامت دکتر نادری، امروز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به‌صورت محدود در بهشت زهرا شهر اراک برگزار شد.

این شهید والامقام عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، از بنیان‌گذاران بخش پیوند کلیه بیمارستان دکتر شریعتی بود و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ پیوند کلیه موفق در کشور انجام داده و طی سالیان خدمت در کشور، خدمات پزشکی فراوانی را در پرونده کاری درخشان خود به یادگار گذاشت.

به گزارش مهر، طبق خبرهای واصله، دکتر فرهاد سرحدی متخصص جراحی عمومی و فرزند شهید علی سرحدی که مدتی در استان مرکزی و شهر اراک به مردم این استان ارائه خدمت می‌کرد پس از انجام عمل جراحی بر روی بیمار مبتلا به کرونا به این ویروس گرفتار و به مقام والای شهادت نائل شده است.

یاد تمامی شهیدان عرصه سلامت گرامی‌باد.