تردد پرحجم خودروها در محورهای شمال/ کندوان امروز یک‌طرفه می‌شود

گروه اجتماعی الف،   3990420021

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به تردد پرحجم خودروها در محورهای شمال، گفت: تردد خودروها امروز در محور کندوان به‌صورت یک‌طرفه انجام می‌شود.

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت ترافیک در محورهای شمال در گفت‌وگو با فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای شمال به‌صورت پرحجم است که پیش‌بینی می‌شود از عصر امروز شاهد افزایش حجم ترافیک در محورها باشیم.

وی افزود: چهارشنبه هر هفته شاهد ترافیک در محورهای شمال هستیم که برگشت خودروها ترافیک به همراه دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ادامه اجرای محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای شمال، اضافه کرد: تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز ممنوع است.


این مسوول با بیان اینکه تردد کامیون و کامیونت در محور هراز تا امشب ممنوع خواهد بود، گفت: قرار بود محور هراز امروز یک‌طرفه شود که باتوجه به وضعیت ترافیک احتمال لغو این محدودیت وجود دارد.


 قدمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، گفت: براساس برنامه تردد خودروها امروز در این محور به‌صورت یک‌طرفه انجام می‌شود.


وی یادآور شد: اعمال محدودیت یک‌طرفه به‌صورت مقطعی در محور کیاسر نیز اجرا می‌شود.


رئیس پلیس راه مازندران در پایان با تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری در محورهای شمال، گفت: مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی سوالات شهروندان درباره آخرین وضعیت جاده‌های استان است.