وزیرجنگ سابق رژیم صهیونیستی خواستار سرنگونی دولت نتانیاهو شد

گروه جهان الف،   3990417186

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی گفت که همه تلاش خود را برای سرنگونی کابینه نتانیاهو به کار خواهد گرفت.

به گزارش فارس، «آویگدور لیبرمن»، وزیر جنگ سابق رژیم اسرائیل و رهبر حزب «اسرائیل بیتنا» خواستار تلاش برای سرنگونی دولت بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم شد.

روزنامه عبری معاریو سه‌شنبه به نقل از لیبرمن نوشت: «ما به‌زودی همه چیز را برای سرنگونی دولت فعلی انجام خواهیم داد؛ دولتی که حق ندارد به اداره اسرائیل ادامه دهد؛ چرا که این کابینه در بحران کرونا، به شکل درستی رفتار نکرده است».

رئیس حزب اسرائیل بیتنا که پیشتر در قضیه نحوه مقابله با گروه‌های مقاومت در غزه با نتانیاهو به اختلاف رسیده بود و به دلیل همین اختلافات، از وزارت جنگ رژیم اسرائیل استعفا داده بود، گفته است که ما باید به واقعیتی بهتر دست یابیم.

کابینه نتانیاهو این روزها به دلیل ناتوانی در کنترل بیماری کووید ۱۹ به شدت از سوی جریان‌ها و احزاب سیاسی مخالف تحت فشار قرار گرفته است و اوضاع این رژیم می‌رود که به مرحله بحرانی برسد.

«سیگال سادتسکی»، مدیر بخش بهداشت عمومی وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی امروز سه‌شنبه در میانه افزایش شیوع کرونا در فلسطین اشغالی از سمت خود کناره‌گیری کرد.

وی ضمن انتقاد از اقدام دولت نتانیاهو در بازگشایی سریع با وجود افزایش میزان ابتلا در فلسطین اشغالی، اعلام کرد این رژیم عنان امور برای مقابله با این همه‌گیری را از دست داده است.