مهر تأیید پتروشیمی بر کناره‌گیری از بسکتبال ایران

گروه ورزشی الف،   3990417158

با پایان مهلت اعلام آمادگی تیم‌ها برای فصل آینده لیگ برتر بسکتبال، تیم پتروشیمی بندرامام رسما از حضور در فصل آینده این مسابقات انصراف داد.

به گزارش فارس از آبادان، با پایان مهلت اعلام آمادگی باشگاه‌ها برای حضور در فصل آینده لیگ برتر بسکتبال ایران، ۱۶ تیم برای حضور در رقابت‌های فصل آینده اعلام آمادگی کردند که در این بین نام ۱۱ باشگاه لیگ برتری و ۵ تیم از لیگ دسته اول دیده می‌شود.

نکته قابل تأمل، عدم اعلام حضور باشگاه پتروشیمی بندرامام به عنوان یکی از قطب‌های اصلی این رشته است که در روزهای گذشته، اخباری مبنی بر انحلال این تیم به گوش می‌رسید.

تیم بسکتبال پتروشیمی با پایان یافتن مهلت، بر کناره‌گیری خود از رقابت‌های فصل آینده مهر تأیید زد.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا فشار افکار عمومی و هواداران دو آتشه این تیم، بر تصمیم مسئولان این بنگاه اقتصادی می‌چربد و یا مسئولان فدراسیون همچون سال‌های گذشته برای جلب نظر این باشگاه وارد عمل می‌شوند.

نام شهرداری گرگان نیز به عنوان دیگر تیم منصرف شده از حضور در این مسابقات به چشم می‌خورد.

 احتمالاً مدیران این شرکت به دلیل واگذاری به هلدینگ خلیج فارس و ورود به بازار سرمایه (بورس) دیگر علاقه‌‌ای به تیم‌داری و حضور در عرصه حرفه ای و قهرمانی را ندارند.

این تیم سابقه چهار بار قهرمانی در لیگ برتر ایران، یک بار کسب جام باشگاه‌های غرب آسیا و یک کاپ قهرمانی باشگاه‌های آسیا را در کارنامه دارد و در غالب فصول لیگ داخلی، از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌رود.

تماس‌های خبرنگار فارس با مدیران این باشگاه در چند روز گذشته راه به جایی نبرده و هیچ یک از مسئولان این تیم، تمایلی به پاسخگویی در این زمنیه از خود نشان ندادند.