در شماره جدید "دنیای سرمایه‌گذاری" می‌خوانید بررسی فرصت‌ها و چالش‌های صنعت بیمه کشور

گروه اقتصادی الف،   3990417123

در شماره جدید ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" فرصت‌ها و چالش‌های صنعت بیمه کشور توسط کارشناسان و صاحب‌نظران این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بررسی فرصت‌ها و چالش‌های صنعت بیمه کشور

در چهل و سومین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" که در 5 فصل شامل؛ دنیای انرژی، دنیای صنعت، اقتصاد کلان و خواندنی‌ها به چاپ رسید، در بخش پرونده ویژه این شماره گفت‌وگوهایی با سید محمد کریمی؛ دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران با عنوان "تسهیل فضای کسب‌وکار برای رشد و توسعه صنعت بیمه"، محمد رضایی؛ مدیرعامل بیمه ایران با موضوع "بیمه ایران؛ حامی تولیدکنندگان داخلی برای تحقق جهش تولید" و حجت بهاری فر؛ مدیرعامل شرکت بیمه ما با عنوان "افزایش 5 برابری سرمایه‌گذاری سهام در سال 1398" منتشر شده؛ همچنین در این بخش، گزارش‌هایی از فعالیت‌ها و اقدامات شرکت‌های بیمه‌ای مختلف با عناوین "اقدامات صنعت بیمه برای تحقق جهش تولید"، "بیمه سامان از مرزهای ایران فراتر رفت"، "افزایش سرمایه بیمه پاسارگاد از سود انباشته"، "رونمایی بیمه سرمد از سه خدمت جدید برای مشتریان" و نیز "بیمه پارسیان؛ حامی مطمئن و قابل اتکا برای کسب‌وکارها" به چاپ رسیده است.

ر بخش دنیای انرژی این شماره نیز مصاحبه‌هایی با دکتر شهرام رضایی؛ عضو هیات مدیره پارک علم و فناوری با عنوان "توسعه استارت‌آپ‌ها با مشارکت بخش خصوصی" و حبیب اله احمدی ابهری با موضوع "ارتقای درآمد 10 میلیون دلاری با تنوع تولیدات" انجام شده است.


در بخش دنیای صنعت چهل و سومین شماره از ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" نیز گفت‌وگوهایی با سعید منتظرالقائم؛ پیمانکار نیروگاه خورشیدی منطقه ویژه لامرد با عنوان "افزایش تولید انرژی‌های تجدیدپذیر در گروی اعطای تسهیلات"، دکتر فریدون فدایی دولت؛ مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد با موضوع "فرصتی طلایی برای سرمایه‌گذاری در صنعت آلومینیوم ایران"، مهندس ابوالفضل پورامین؛ مدیرعامل شرکت جهان چلیک ایرانیان با عنوان " جهش تولید مستلزم حمایت دولت از صنعت است" و نیز محمد صابری؛ مدیرعامل شرکت نورد لوله و پروفیل تهران شرق با موضوع "ایران ظرفیت تولید 500 هزار تن لوله و پروفیل را دارد" منتشر شده است. همچنین در این بخش گزارشی از مجمع عمومی عادی سالانه شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور با گفته‌هایی از مهندس محمد کلانتری؛ مدیرعامل این شرکت به چاپ رسیده است.


در بخش اقتصاد کلان این شماره، گفت‌وگوهایی با تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله هادی بیگی نژاد؛ عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی، سید کاظم دلخوش؛ عضو کمیسیون اقتصادی، مهدی عسگری؛ عضو کمیسیون صنایع و معادن، سید البرز حسینی؛ سخنگوی کمیسیون عمران و همچنین رحیم زارع؛ عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات و علی آذری؛ عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با عنوان "آشفتگی بازار مسکن؛ نتیجه عدم مدیریت دولت" منتشر شده است. "محدودیت روابط اقتصادی و تجاری ایران – گرجستان به خاطر تحریم‌ها" و اعطای انحصاری عنوان جهانی به کارآفرین جوان ایرانی" از دیگر مطالب این بخش می‌باشد. "تسهیل فرآیند سرمایه‌گذاری؛ اولویتی برای مجلس یازدهم" یادداشتی است که به تحریر مرتضی فغانی؛ عضو اتاق بازرگانی تهران در آمده است.


"آشنایی با پردرآمدترین مناطق گردشگری"، "دریافت عجیب‌ترین مالیات‌ها در دنیا" و "معرفی بزرگ‌ترین مراکز خرید جهان" از مطالب خواندنی این شماره از ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" است که شما مخاطبان را به مطالعه آن دعوت می‌کنیم. چهل و سومین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در 96 صفحه با قیمت 20 هزار تومان از طریق اشتراک و نیز پایگاه خبری این نشریه به نشانی www.dsg-m.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.